کد خبر: ۶۶۸۹۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
جوکوویچ و ویلیامز، شانس‌های قهرمانی

آغاز تنیس اپن آمریکا با یک لشگر غایب سرشناس

تنیس اپن آمریکا در حالی از دو روز دیگر شروع می‌شود که خیلی از تنیسورها در این رقابت‌ها حضور ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :

رقابت های تنیس آزاد آمریکا در حالی از دو روز دیگر شروع می‌شود که خیلی از تنیسورها به دلیل مصدومیت و البته به دلیل کرونا در این رقابت ها حاضر نیستند. از جمله رافائل نادال مدافع عنوان قهرمانی، راجر فدرر برنده ۵ بار، گائل مونفیلس و استانیسلاس واورینکا قهرمان ۲۰۱۶.

فدرر و آندریسکو آسیب دیدگی زانو داشتند اما دیگران به دلیل نگرانی در مورد سفر در این رقابت ها نیستند.

آغاز تنیس اپن آمریکا با یک لشگر غایب سرشناس

در بخش زنان نفر شماره ۱ اشلیه بارتی، نفر شماره ۲ سیمونا هالپ، مدافع عنوان قهرمانی بینانکا آندروسکو ، الینا سویتولینا ، کیکی برتنس و بلیندا بنسیچ غایب خواهند بود.

بدون حضور هیچ مدافع عنوان قهرمانی، این فرصت برای دیگران برای کسب اولین عنوان گرند اسلم خود ایجاد می شود، مانند کارولینا پلیسکوا و دومینیک تیم. یا برای جوکوویچ و سوفیا کنین برای دومین قهرمانی پیاپی خود در گرنداسلم ها. یا اینکه سرنا ویلیامز سرانجام به رکورد ۲۴ گرند اسلم مارگارت کورت برسد. همچنین با تعداد بازیکنان کمتر، در این مسابقات فقط از ۱۳ زمین از ۱۸ زمین موجود استفاده می شود.

قابل توجه ترین حذف این رقابت ها تقریباً ۷۵۰،۰۰۰ تماشاگر از سراسر جهان است که برای جستجوی بهترین مسابقات یا بازیکنان مورد علاقه خود پیش از این در سالهای قبل در زمین های مختلف حضور داشتند اما امسال مسابقات بدون تماشاگر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین