کد خبر: ۶۶۹۸۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

توصیه‌هایی برای مقابله با کرونا در مدارس

دانشمندان می‌گویند که در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان لباس بیشتری بپوشند و به هوای سرد عادت کنند، زیرا مقابله با ویروس کرونا نیاز به تهویه هوا و باز بودن پنجره‌ها دارد.
توصیه‌هایی برای مقابله با کرونا در مدارس
آفتاب‌‌نیوز :

پروفسور آنتونی کاستلو، محقق این تحقیق، اظهار کرد: تهویه هوا برای مقابله با کروناویروس بسیار اهمیت دارد.

به نقل از نیوز،  دانشمندان گفتند: با آغاز سال تحصیلی جدید و آغاز فصل سرما و اهمیت مقابله با بیماری کووید- ۱۹ کودکان باید لباس بیشتری بپوشند و بیشتر به سرما عادت کنند، زیرا باید در زمستان پنجره‌ها بازبماند.

سوزان میشی، استاد روانشناسی بهداشت کالج دانشگاهی لندن، اظهار کرد: بسیاری از کلاس‌های درس مدارس برای تهویه هوا پنجره ندارند، بنابراین باید بودجه لازم برای اطمینان از تهویه هوا در این زمینه تامین شود.

وی گفت: بااین‌حال، خانواده‌ها و معلمان باید نقش خود را در این زمینه به‌درستی ایفا کنند.

علاوه بر کمک‌های مالی دولت، به‌منظور اینکه مدارس بتوانند پنجره، در و نورگیرها را باز کنند، دانش‌آموزان و کارکنان نیز باید به پوشیدن لباس بیشتر عادت کنند.

محققان بر این باورند که برخی از عادات را باید تغییر دهیم، تا بتوانیم با شرایط جدیدی که در آن قرارگرفته‌ایم، سازگار شویم.

یکی از مدیران سابق در سازمان بهداشت جهانی، اظهار کرد: با توجه به اینکه تهویه هوا در مدارس بسیار مهم است، کودکان می‌توانند برای مقابله با ویروس و کاهش شیوع انتقال بیماری کووید- ۱۹، سرما را تا حدودی تحمل کنند.

مدارس می‌توانند از فضاهای غیرقابل استفاده، محل برگزاری جلسات و اجتماعات به عنوان کلاس‌های موقت برای ایجاد فضای بیشتر استفاده کنند.

استفاده از معلمان بیشتر نیز می‌تواند به عنوان راهکاری مفید در برگزاری کلاس‌های بیشتر و کاهش تعداد دانش‌آموزان در کلاس باشد.

همچنین باید به دانش‌آموزان درباره استفاده صحیح از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آموزش‌های لازم داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
دانشجوی تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
0
سیاست و استراتژی آموزش و پرورش : از شنبه همه چی عادی خواهد شد است .

بازگشایی مدارس یک فاجعه است

این توصیه ها و پروتکل و ... همه چی باد هواست

بچه های معصوم و خودمان را به کام فاجعه نفرستیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین