کد خبر: ۶۷۵۹۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

اسکوچیچ: پیام مهمی برای مردم دارم

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: سرمربی تیم ملی با ابراز رضایت از اردوی مهرماه تیم ملی گفت: ذهنم متمرکز بر آینده است و از همین حالا در فکر اردوی تدارکاتی بعدی‌ هستم.
اسکوچیچ: پیام مهمی برای مردم دارم
آفتاب‌‌نیوز :

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در ارزیابی خود از اردوی مهرماه تیم ملی عنوان کرد: از همه بازیکنان، کادر فنی،کادر پزشکی،پشتیبانی،دپارتمان تیم های ملی و تمامی کسانی که در این اردو کنار تیم ملی فوتبال ایران بودند به خاطر رفتار حرفه‌ای شان در اردوی ایران، ازبکستان و ترکیه تشکر می‌کنم.همچنین از حضور دبیرکل محترم فدراسیون در اردوی ترکیه که باعث دلگرمی ما بود هم کمال سپاس را دارم. به عقیده من، این اردوی آماده‌سازی بسیار موفقیت‌آمیز بود. حتی بازی لغوشده با مالی، که از کنترل ما خارج بود، باعث نشد تا از موفقیت اردو کاسته شود.

وی ادامه داد:در ابتدا، باید به جو فوق‌العاده حاکم بر تیم اشاره کنم. یکی از اهداف اصلی من انتقال انرژی مثبت به تیم بود. کار کردن در چنین محیطی باعث خوشحالی وافر است. پیش از هر چیز، در این اردو فرصتی فراهم شد تا یکدیگر را بهتر بشناسیم و ارتباطی دوستانه برقرار کنیم و همچنین بازیکنان با ایده‌ها و روش کار من بیشتر آشنا شدند.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: به علاوه، من نیز از وضعیت آمادگی بازیکنان بهتر مطلع شدم. در کنار بازی تدارکاتی با ازبکستان و تمرینات، جلساتی برای دیدن ویدئوها و انیمیشن‌های تاکتیکی و آنالیز انفرادی و گروهی برگزار کردیم. تمام سعی ما این بود که حداکثر استفاده را از زمان ببریم. در آخر، از زحمات کادر پزشکی کمال تشکر را دارم که تا آخرین روز با گرفتن تست‌های مستمر کرونا، سلامت اعضای تیم را به دقت تحت نظر داشتند. به باور من، این اردوی تدارکاتی زمینه را برای آینده‌ای موفق فراهم کرد.

اسکوچیچ خاطرنشان کرد:همچنین، پیام مهمی هم برای عموم مرم دارم که لیست اعلام‌شده، فهرست نهایی نیست. این لیست قابل‌تغییر است، به این معنی که ما همواره آمادگی این را داریم تا هر کدام از بازیکنان که خودشان را به سطح استانداردهای تیم ملی برسانند دعوت کنیم. ذهنم متمرکز بر آینده است و از همین حالا در فکر اردوی تدارکاتی بعدی‌ هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین