کد خبر: ۶۷۸۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶

لیگ قهرمانان اروپا؛ آتش‌بازی گلادباخ و توقف اتلتیکو در مسکو

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با آتش‌بازی مونشن‌گلادباخ در دیدار خارج از خانه مقابل شاختار و توقف اتلتیکومادرید در مسکو آغاز شد.
لیگ قهرمانان اروپا؛ آتش‌بازی گلادباخ و توقف اتلتیکو در مسکو
آفتاب‌‌نیوز :

هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد که طی آن و از گروه نخست، لوکوموتیو مسکو از روسیه در زمین خود مقابل اتلتیکومادرید اسپانیا قرار گرفت و با تلاش فراوان توانست میهمان مطرحش را با تساوی یک بر یک متوقف کند.

ابتدا «خیمنز» مدافع پیش‌تاخته اتلتیکو برای سرخ‌پوست‌ها گلزنی کرد اما «میرانچوک» در دقیقه ۲۵ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

لیگ قهرمانان اروپا؛ آتش‌بازی گلادباخ و توقف اتلتیکو در مسکو

در نیمه دوم، شاگردان «دیگه سیمئونه» حملات زیادی را برای رسیدن به گل طراحی کردند اما «گیلرمه» دروازه‌بان برزیلی لوکوموتیو که کاپیتانی این تیم را برعهده دارد با واکنش های مناسب خود بارها مهاجمان اتلتیکو را ناکام گذاشت.

با این تساوی، اتلتیکو به امتیاز چهار رسید و لوکوموتیو هم دو امتیازی شد.

در گروه دوم، شاختاردونستک اوکراین که در دیدارهای قبلی مقابل رئال‌مادرید و اینتر به نتایج خوبی رسیده بود در خانه خود مقابل مونشن‌گلادباخ آلمان با شکست سنگین و دور از ذهن ۶ بر صفر مواجه شد.

«السان پله‌آ» ستاره این دیدار بود که به تنهایی سه مرتبه برای گلادباخ گلزنی کرد تا نماینده آلمان پنج امتیازی شود و شاختار هم در امتیاز چهار باقی ماند.

از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه، ۶ دیدار دیگر برگزار می‌شود که در مهمترین آن رئال‌مادرید و اینتر در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم نیاز مبرمی به کسب برتری دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین