کد خبر: ۶۸۳۸۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸

اولین واکنش عربستان پس از آشتی با قطر

وزیر خارجه سعودی از تلاش‌های کویت و آمریکا برای آشتی دادن عربستان سعودی و قطر تشکر کرد و گفت که این تلاش‌ها به خیر و نفع منطقه و همه خواهد بود.
اولین واکنش عربستان پس از آشتی با قطر
آفتاب‌‌نیوز :

فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر امور خارجه عربستان سعودی از تلاش‌های کویت برای پایان دادن به بحران رابطه کشورهای عربی خلیج فارس تقدیر کرد.

او در حساب توییتری خود نوشت: «به تلاش‌های دولت برادر کویت برای نزدیک کردن دیدگاه‌ها در باره بحران [کشورهای] خلیج [فارس] به دید تقدیر نگاه و از تلاش‌های آمریکا در این ارتباط تشکر می‌کنیم».

او همچنین گفت که کشورش امیدوار است این تلاشها به دلیل خیر و مصلحتی که برای منطقه دارد، به ثمر برسد. وزیر خارجه سعودی در حالی از این آشتی استقبال می‌کند که در سه سال گذشته هیچ یک از ۱۳ شرط کشورش برای عادی‌سازی روابط با قطر (از جمله کاهش روابط با تهران، تعطیلی شبکه الجزیره و قطع حمایت از اخوان‌المسلمین و حماس) محقق نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
محاصره کامل ایران و رجز خوانی و رویا پردازی.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
1
پاپا ترامپ داره میره، خودشون هم که جرأت جنگ ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
شما چقدر ساده هستید . دوستی اینها به پیشنهاد ترامپ هست در راستای فشار حداکثری . با بهبود رابطه با قطر عربستان مرزهوایی رو برای پرواز های قطر باز میکنه این یعنی ضرر نزدیک‌صد میلیون دلاری برای ایران چون دیگه هیچ‌پروازی از ایران رد‌ نمیشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین