کد خبر: ۶۸۴۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

واکنش تهیه‌کننده سریال «موسی(ع)» به اعتراض فرزند فرج‌الله سلحشور

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» گفت: متاسفانه خبر اعتراض خانواده سلحشور به تغییر در فیلمنامه سریال «حضرت موسی (ع)» کمی از سوی رسانه‌ها با نوعی از شتاب زدگی منتشر شده است.
واکنش تهیه‌کننده سریال «موسی(ع)» به اعتراض فرزند فرج‌الله سلحشور
آفتاب‌‌نیوز :

محمد میرعلایی پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر اعتراض خانواده «فرج الله سلحشور» درباره تغییر فیلمنامه سریال «حضرت موسی (ع)» گفت: واقعیت امر در این باره تنها روابط عمومی صدا و سیما اظهارنظر رسمی خواهد داشت. نامه خانواده سلحشور به رسانه ملی داده شده و به همین دلیل پاسخ در این خصوص هم از طریق رسانه ملی رخ خواهد داد. از سویی رسانه ملی اعلام کرده که پاسخ این نامه را خودش خواهد داد و از ما خواسته تا اظهار نظری در این مورد نداشته باشیم.

وی در همین راستا ادامه داد: در کل به دلیل اینکه از مفاد نامه اطلاع دقیقی ندارم و از سویی جهت و سوی نامه بنده نبوده ام نمی‌توانم اظهار نظر خاصی درباره این نامه داشته باشم، بدون شک اگر این نامه پیش از نگارش و ارسال با من مطرح شده بود می‌توانستم موضعی نسبت به آن داشته باشم.

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» ادامه داد: متاسفانه خبر اعتراض خانواده سلحشور به تغییر در فیلمنامه سریال «حضرت موسی (ع)» کمی از سوی رسانه‌ها با نوعی از شتاب زدگی منتشر شده است، از نظر من رسانه‌های ما باید در وضعیت کنونی با عدالت بیشتری نسبت به انتشار برخی اخبار عمل نمایند، زیرا شاید ناخواسته حتی به ایجاد جوی متشنج دامن بزنند. جوی که شاید برخی از رسانه ها و افراد حتی از آن استقبال کنند.

میرعلایی درباره آخرین وضعیت جسمانی «جمال شورجه» کارگردان سابق سریال «حضرت موسی (ع)» خاطرنشان کرد: خوشبختانه وی نسبت به گذشته وضعیت بسیار بهتری دارد و از لحاظ جسمانی بهبود چشمگیری داشته است.

گفتنی است چندی پیش «ابراهیم حاتمی کیا» به عنوان کارگردان تازه سریال «حضرت موسی (ع)» انتخاب شد، وی در حال حاضر بازنویسی و ویرایش نهایی فیلمنامه سریال «حضرت موسی (ع)» است، فیلمنامه ای که طرح اولیه آن را مرحوم فرج الله سلحشور کلید زده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین