کد خبر: ۶۸۵۰۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در این هفته افزایش دما و ورود یک سامانه بارشی در شب سه شنبه پدیده‌های مهم جوی آب استان هستند.
ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
آفتاب‌‌نیوز :

روح‌الله زاهدی اظهار کرد: طی چند روز گذشته پدیده غالب جوی در استان، کاهش دما و برودت هوا بوده است که انتظار داریم این پدیده تا فردا هم ادامه داشته باشد اما از روز دوشنبه هوا گرم‌تر می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: طی چند روز اخیر اکثراً دما در استان منفی بوده اما در این هفته پیش‌بینی می‌شود دمای طول روز به ۸ و ۹ درجه سلسیوس نیز برسد.

وی با بیان اینکه سه شنبه شب یک سامانه بارشی وارد استان می‌شود، توضیح داد: این سامانه از جنوب غرب وارد می‌شود و به تدریج کل استان را دربرمی‌گیرد بنابراین در تمام نقاط استان انتظار بارش برف و باران به صورت ملایم را داریم.

زاهدی خاطرنشان کرد: برای این سامانه بارش ۱۰ میلی‌متری برف و باران را پیش‌بینی می‌کنیم همچنین با ورود این سامانه وزش بادهای موقتی در استان را خواهیم داشت و پس از خروج سامانه نیز هوا مجدداً سرد می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان مطرح کرد: یکی دیگر از پدیده‌های جوی که در چند روز گذشته مشاهده شده مه‌گرفتگی است که در صبح و شب با این پدیده مواجه هستیم اما به تدریج با افزایش دما غلظت آن کاهش پیدا می‌کند.

وی در رابطه با تغییرات دما در روز گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای همدان بین صفر و منفی ۲ درجه سلسیوس به ثبت رسیده است همچنین نهاوند با ۲ درجه سلسیوس گرم‌ترین و رزن و گل‌تپه با منفی ۳ درجه سلسیوس سردترین نقاط استان بوده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین