کد خبر: ۶۸۵۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

دورکاری کارمندان جدی تر از پیش دنبال شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: مدیران ادارت استان ملزم هستند نسبت به دورکاری بخشی از کارکنان اقدام و زیرساخت لازم را برای فرایند غیرحضوری خدمات تهیه کنند.
دورکاری کارمندان جدی تر از پیش دنبال شود
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا گروسی امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که به صورت وبینار برگزار شد، گفت: با وجود تصریح دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، برخی ادارات استان همچنان دورکاری کارکنان را اجرایی نمی کنند که این موضوع قابل قبول نیست.

وی گفت: همه دستگاه ها موظف هستند خدماتی را که امکان ارائه آن به صورت غیرحضوری وجود دارد را الکترونیکی ارائه دهند، ضمن اینکه خدماتی که الکترونیکی کردن آنها به وزارتخانه ها بر می گردد نیز باید پیگیری های لازم توسط دستگاه مربوطه انجام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه روند اجرای دستورالعمل های بهداشتی در قم صعودی بوده است گفت: نظارت بر دستگاه های اجرایی استان به صورت مستمر در حال انجام است و پنج دستگاه اداری قم طی روزهای اخیر به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی تذکر گرفته اند.

گروسی همچنین گفت: برگزاری هر گونه تجمع، همایش و نمایشگاه با توجه به قرار گرفتن قم در وضعیت نارنجی شیوع کرونا ممنوع است و رعایت حد نصاب تعداد افراد حاضر در جلسات نیز باید به صورت جدی دنبال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین