کد خبر: ۶۸۶۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

توضیحات حریرچی درباره واکسن‌های ایرانی و خارجی کرونا

معاون کل وزارت بهداشت گفت: تولید واکسن ایرانی با رعایت بهترین استانداردها تولید می‌شود.
توضیحات حریرچی درباره واکسن‌های ایرانی و خارجی کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا توصیه کرد: صله رحم و دورهمی را با توجه به شیوع کرونا به سال‌های بعد موکول کنید لذا هرگونه اجتماع شب یلدا منجر به اوج‌گیری بیماری کرونا می‌شود.

وی ضمن تبریک روز پرستار گفت: مشکل اصلی پرستاران اصلی کمبود نیرو بود که خوشبختانه نیروهای پرستاری استخدام شدند و اکنون به دنبال پرستاران جدید هستیم، در چند ماه اخیر در پایه حقوق پرستاران تا حدی افزایش داده شد کارانه‌های معوق و پرداخت‌های معوق به روز شده است و امیدواریم در زمینه موعد بازنشستگی پرستاران نیز اقدامات خوبی انجام دهیم.

حریرچی افزود: مصونیت در برابر بیماری کرونا دائمی نیست اما همین حالا مواردی از افرادی که مبتلا شدند و دوباره به این مبتلا شده‌اند وجود دارد و لذا توصیه می‌شود تغییری در رفتار اجتماعی این افراد صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه در سه جبهه برای تامین واکسن در حال تلاش هستیم گفت: تولید واکسن ایرانی با رعایت بهترین استانداردها تولید می‌شود، تولیدکنندگان واکسن اعلام کرده‌اند که از این واکسن برای جلب اعتماد مردم استفاده می‌کنند. خرید واکسن‌های خارجی و همچنین تولید مشترک در دستور کار قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
جناب چیشد سبد گذاشته بودید برا واکسن پیش قصد داده بودید هواپیما زین میکردید وعده میدادید که هرکجای دنیا واکسن باشه میخرید کووووووووووو؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین