کد خبر: ۷۱۱۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

حناچی: حدود ۱۲۱ میلیارد تومان برای طرح‌های منطقه ۲۲ تهران هزینه شد

شهردار تهران گفت: ۱۲۱ میلیارد تومان حدود اعتباراتی است که برای افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های منطقه ۲۲ پایتخت هزینه شده‌است.
حناچی: حدود ۱۲۱ میلیارد تومان برای طرح‌های منطقه ۲۲ تهران هزینه شد
آفتاب‌‌نیوز :

پیروز حناچی شهردار تهران روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: این اعتبار برای تکمیل تمام طرح های دور دریاچه خلیج فارس و تکمیل رینگ دوچرخه سواری و پیاده روی منطقه ۲۲ هزینه شده است.

وی افزود: به کارگیری خودرو های نمادین جمع آوری و حمل پسماند و خودروهای یگان حفاظت شهرداری تهران که به همراه نیروی انتظامی فعالیت می‌کند از جمله طرح های افتتاح شده است.

حناچی با اشاره به طرح تفصیلی منطقه ۲۲ بیان کرد: مهم‌ترین قدم در اجرای طرح های این منطقه تصویب طرح تفصیلی بود که نقشه راه است و شاید اصلی ترین کار ما همین بود؛ زیرا تا قبل از تصویب این طرح ابهام وجود داشت که چه اقداماتی باید انجام شود تا این حجم بارگذاری ها در منطقه مدیریت شود.

شهردار تهران افزود: منطقه ۲۲ تهران از حیث سرانه فضای سبز مشکلی ندارد اما در بحث تامین سرانه آموزشی و خدماتی و بهداشتی با چالش مواجه است.

حناچی ادامه داد: یکی از عارضه های اکولوژیک شهر تهران نبود تعادل زیست پذیری است به عنوان مثال شکل کنترل آلودگی، از جمله هدف هایی است که ‌در مدیریت شهری دنبال می شود و نباید فراموش کرد این اقدام در گرو اقدام حاکمیت در کنار مدیریت شهری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین