کد خبر: ۷۱۲۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
در پی حاد شدن شرایط کرونایی

بانیان مراسم عروسی دریکی از روستاهای بندرعباس به پاسگاه منتقل شدند

درپی حاد شدن شرایط کرونایی در هرمزگان برگزار کنندگان مراسم عروسی در یکی از روستاهای بندرعباس به پاسگاه محل منتقل شدند.
بانیان مراسم عروسی دریکی از روستاهای بندرعباس به پاسگاه منتقل شدند
آفتاب‌‌نیوز :

فرماندار بندرعباس روز جمعه در این زمینه اعلام کرد: درپی گزارش مردمی پنجشنبه شب به مراجع قضایی وانتظامی ، درجریان این حادثه ضمن توقف عروسی ، داماد و پدرش پس از حدود یک ساعت نگهداری در پاسگاه با گرفتن تعهد مرخص شدند.

عزیز الله کناری افزود: درحال حاضر بواسطه شیوع شدید کرونا درصد بالایی از آلودگی‌های کرونایی کنونی که موجب قرمز شدن وضعیت شهرستان شده ناشی از دورهمی خانوادگی و حضور در مراسم های عروسی و سایر مراسم‌هاست

وی ادامه داد: برای کاستن از میزان شیوع کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است که از شهروندان و خانواده‌ها درخواست داریم از برگزاری دورهمی‌ها و مراسم‌ها خودداری کنند تا زنجیره انتقال شیوع کرونا قطع شود.

فرماندار بندرعباس اظهار داشت: اقدام‌هایی هم در سطح شهر و شهرستان بندرعباس به مرحله اجرا گذارده شده در راستای کاستن از شیوع بیشتر کروناست که همکاری همگانی برای رسیدن این برنامه ها به اهداف لازم است.

کناری تصریح کرد: این موضوع توسط بخشداری و مرکزی بهداشت شهرستان پیگیری‌های بعدی انجام می‌شود و با توجه به وضعیت شهرستان بندرعباس در حال حاضر قرمز بوده و برگزاری هرگونه تجمع در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین