کد خبر: ۷۱۲۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

اخلالگران توزیع آرد در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند/ همدستی برخی کارمندان در قاچاق آرد

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اخلالگران بازار آرد در استان توسط سربازان گمنام امام زمان خبر دادند.
اخلالگران توزیع آرد در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند/ همدستی برخی کارمندان در قاچاق آرد
آفتاب‌‌نیوز :

حسن نگین‌تاجی گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره‌کل اطلاعات استان، شبکه حرفه‌ای اخلال در نظام توزیع آرد استان شامل تعدادی از عاملین توزیع، نانوایی‌ها، دلالان و نیز تعدادی کارمندان دولتی شناسایی که این افراد با شگردی خاص، آرد با سهمیه دولتی را دریافت و بصورت غیرمجاز این سهمیه را در بازار غیرقانونی با قیمت تقریبی ١٠٠ تا ١٢٠ هزار تومان می‌فروختند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در تشریح برخی اقدامات غیر قانونی این افراد افزود: متهمین با جمع آوری آرد سطح شهرها و روستاهای استان، که طبق ارزیابی به عمل آمده هر دلال روزانه قریب به ٢٤٠ کیسه آرد را جمع آوری و سپس با همکاری سایر همدستان این کیسه های آرد را به استان های همجوار از جمله؛ بوشهر، فارس و خوزستان انتقال می دادند و در بازار غیر قانونی با قیمت گذاف به فروش رسانده و سود نامشروع فراوانی را تحصیل نمودند.

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه در این شبکه ،تعدادی از کارمندان دولتی نیز همکاری می کردند،تصریح کرد: این دلالان با تعامل غیر مشروع با چند کارمند اداره دولتی، با تشکیل شبکه فساد اقتصادی، با افزایش غیر قانونی، سهمیه آرد دریافتی برخی نانوایی های استان را، با تبعیضی ناروا افزایش داده و بعضاً حتی مبالغ این خرید را نیز همان دلالان پرداخت نموده و سپس از سهمیه دریافتی بخش اندکی را به نانوایی مربوطه تحویل داده و مابقی را در بازار آزاد با قیمت گذاف به فروش می رساندند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
متاسفانه فساد در ادارت ریشه دوانده مثل همدستی بعضی از کارمندان سازمان غذاودارو با بعضی از داروخانه داران و کارشکنی برای عده ای دیگه از داروخانه داران . البته وقتی سازمان غذاودارو یک شهر خودش داروخانه داشته باشه همین میشه هیشکی هم نیست رسیدگی کنه جالبه که خود علوم پزشکی هم همه چیزو میدونه ولی سکوت معنی داری دارن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین