کد خبر: ۷۱۳۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

اصلاحیه سوم دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه‌ها

دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌ های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ برای بار سوم اصلاح شد.
اصلاحیه سوم دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو اطلاعیه های مورخ ۲۲ و ۲۴ خرداد و با توجه به اعلام وزارت علوم در خصوص همانندی و یا جایگزینی برخی رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌ های علم و فناوری و با توجه به مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، به همین جهت به منظور همانندی و جایگزینی رشته‌ها یا گرایش های مندرج در جدول بر اساس هر یک از مقاطع تحصیلی، توسط شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی تایید شده است، دفترچه راهنمای انتخاب رشته در این آزمون اصلاح شد.

بر این اساس در صورتی که هر یک از متقاضیان دارای مدرک تحصیلی در مقطع یا رشته یا گرایش می‌توانند در شغل محل‌هایی که در شرایط احراز آن‌ها مقطع یا رشته یا گرایش ستون متناظر در همان ردیف شرکت نمایند.

همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان فوق فراهم شد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۲۸ خرداد نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

از ۱۹۶۰ نفر نیروی انسانی که جذب خواهند شد، ۱۶۹۳ نفر سهمیه دانشگاه‌ها، ۱۴۸ نفر سهمیه موسسات آموزشی و پژوهشی، ۱۱۹ نفر سهمیه پارک‌های علم و فناوری هستند و حوزه ستادی وزارت علوم هم در این آزمون فاقد سهمیه است.

کارکنان قراردادی شاغل در دانشگاه‌ها و موسسات وابسته نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و میزان سنوات آنان در زمان ثبت‌نام به حداکثر سن اضافه خواهد شد و افراد بومی شهرستان‌ها در زمان ثبت نام، باید نسبت به بارگذاری فرم استشهاد محل سکونت به منظور محاسبه امتیاز بومی گزینی در سامانه ثبت‌نام اقدام کنند.

آزمون‌ استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین