کد خبر: ۷۱۵۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
تبلیغات

پاسخ به سوالات متداول برای خرید میز بیلیارد و اسنوکر

اجازه دهید نقل قولی از رونی اُسالیوان، مشهورترین بازیکن اسنوکر بیاوریم که دنیای جذاب این بازی را نشان می‌دهد. او می‌گوید: «مهم‌ترین چیز، بزرگ‌ترین عشق زندگی من، اسنوکر است. من هرگز از نظر احساسی در یک شخص، یک شی‌ء یا هر چیز دیگری، همانند اسنوکر غوطه‌ور نبوده‌ام.»
پاسخ به سوالات متداول برای خرید میز بیلیارد و اسنوکر
آفتاب‌‌نیوز :

جمع شدن دور میز بیلیارد و بازی کردن، از بهترین راه‌ها برای سرگرم‌شدن به همراه دوستان‌تان خواهد بود و مهارت‌های شما را در زمینه‌های مختلف افزایش می‌دهد. تحقیقات نشان داده است که هر بازیکن معمولی، در طول یک دست بازی بیلیارد به اندازه‌ی یک مایل پیاده‌روی، کالری می‌سوزاند. بازی کردن بیلیارد و اسنوکر به ارتقای آمادگی جسمانی شما نیز یاری می‌رساند؛ چرا که هر بازیکن به کشش اندام‌های بدنش نیاز خواهد داشت تا به نقاط مختلف میز بیلیارد دسترسی پیدا کند.

تسریع در عملکرد ذهنی، بهبود ارتباط بین مغز و اندام‌های بدن و البته، کاهش استرس، از جمله مزایای دیگری است که جمع دوستانه‌ی شما در کنار میز بیلیارد برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر تمام این نکات، خرید میز اسنوکر یا بیلیارد، جلوه‌ی زیبایی به خانه‌ی شما هدیه می‌دهد و مهمانان‌تان را به بهترین شکل ممکن، سرگرم می‌کند. ارزش خرید میز اسنوکر و بیلیارد در بازاری که بزرگی آن، تنها در کشور آمریکا به چیزی در حدود ۷۳۸ میلیون دلار می‌رسد (آمار ثبت‌شده در سال ۲۰۲۰)، به اثبات نیاز ندارد. فقط اجازه دهید نقل قولی از رونی اُسالیوان، مشهورترین بازیکن اسنوکر بیاوریم که دنیای جذاب این بازی را نشان می‌دهد. او می‌گوید: «مهم‌ترین چیز، بزرگ‌ترین عشق زندگی من، اسنوکر است. من هرگز از نظر احساسی در یک شخص، یک شی‌ء یا هر چیز دیگری، همانند اسنوکر غوطه‌ور نبوده‌ام.»

پیش از خرید میز اسنوکر و بیلیارد، چه باید کرد؟

جواب این سوال، ارتباطی غیرقابل‌انکار با نحوه‌ی بازی اسنوکر و بیلیارد دارد. برای بردن بازی مجبورید تا در زمانی که ایستاده‌اید، تصمیم بگیرید، نه در زمان ضربه‌زدن.

در خرید میز بیلیارد و اسنوکر هم در ابتدا تصمیم بگیرید که به چه نوع میزی احتیاج دارید. میز‌های بیلیارد و اسنوکر در انواع بسیار متفاوتی وجود دارند که شامل میز‌های کلاسیک، ضدآب، ناهارخوری و... می‌شوند. این تنوع، گاهی به ضرر خریداران عمل می‌کند؛ چرا که بسیاری از آن‌ها نمی‌دانند به چه میزی نیاز دارند، در نتیجه، تنوع زیاد میز‌های اسنوکر و بیلیارد، یک انتخاب اشتباه را محتمل‌تر می‌کند. پس از انتخاب نوع میز بیلیارد و اسنوکر، شاید بهتر باشد فضایی را که در اختیار دارید، اندازه بگیرید. اگر جایی برای قرار دادن یک میز بیلیارد سراغ ندارید، دسته‌ای از میز‌های بیلیارد وجود دارند که با تا شدن به شما امکان پس‌گرفتن فضای اشغال شده توسط خود را می‌دهند. حتما باید بدانید که میز بیلیارد، ابعاد کمتری نسبت به یک میز اسنوکر دارد؛ اما توجه داشته باشید که هر دو‌ی آن‌ها در اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند. تا فراموش نکرده‌ایم، باید اضافه کنیم که چوب بیلیارد و اسنوکر را فراموش نکنید. علاوه بر محیطی در ابعاد میز، به فضایی در اطراف آن نیز نیاز دارید که به طول یک چوب بیلیارد یا اسنوکر از آن فاصله دارد.

پاسخ به سوالات متداول برای خرید میز بیلیارد و اسنوکر

در هنگام خرید میز بیلیارد و اسنوکر، به چه نکاتی توجه کنیم؟

پاسخ به چند کلمه خلاصه می‌شود: کسب اطلاعات کافی.

فروشگاهی که برای خرید میز اسنوکر و بیلیارد انتخاب کردید، اطلاعات دقیقی از جزئیات گزینه‌های مورد نظر شما ارائه می‌دهد. میز بیلیارد و اسنوکر از قطعات مختلفی نظیر باند، پایه، پاکت‌ها (سوراخ‌ها) و... تشکیل شده است که هرکدام از آن‌ها، نقش تعیین‌کننده‌ای در طول عمر میز و کیفیت بازی بر عهده دارند. تنوع مواد اولیه در ساخت قطعات یک میز باعث می‌شود تا خرید میز اسنوکر و بیلیارد به راحتی ممکن نباشد و عدم وجود شناخت کافی و قدرت مقایسه بین گزینه‌ها، چاره‌ای جز یک انتخاب اشتباه برای شما باقی نمی‌گذارد. بنابراین، سعی کنید تا از فروشگاهی قابل اعتماد، اطلاعات مستندی از مزایا و معایب یک میز اسنوکر به دست آورید. علاوه بر این نکات، توجه داشته باشید که میز بیلیارد یا اسنوکر برای بازی کردن کافی نیست. برای شروع بازی به تجهیزاتی نظیر چوب بیلیارد، توپ و... نیز احتیاج خواهید داشت که معمولا به همراه میز فروخته می‌شوند. بهتر است قبل از خرید میز اسنوکر و بیلیارد، به وجود تجهیزات به همراه میز دقت کنید.

پس از خرید میز اسنوکر و بیلیارد، چه باید کرد؟

بعد از خرید میز اسنوکر یا بیلیارد، زمان آن فرا رسیده است تا از بازی کردن بر روی آن، لذت ببرید؛ اما همواره به یاد داشته باشید که مراقبت از قسمت‌های مختلف میز بیلیارد و اسنوکر در کنار تجهیزات مربوط به بازی، امری ضروری است؛ چرا که ثبات کیفیت آن‌ها تا حد زیادی به این عمل بستگی دارد. خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات را در اطراف میز کمتر کنید تا بتوانید میز بیلیارد خود را به عنوان میراثی خانوادگی به کودکان خود هدیه دهید. البته می‌توانید میز بیلیارد ضدآب یا مدل‌های باکیفیت‌تر را بخرید تا از آسیب‌های احتمالی، جان سالم به در ببرند.

میز و تجهیزاتی مثل چوب بیلیارد، همواره در خطر عوامل مختلفی از جمله بازیکنان تازه‌کار هستند. بنابراین، پس از خرید میز اسنوکر سعی کنید با مراقبت از آن، سرمایه‌ی خود را حفظ کنید و زمان فرسایش این دارایی ارزشمند را به تعویق بیندازید.

پاسخ به سوالات متداول برای خرید میز بیلیارد و اسنوکر

میز بیلیارد و اسنوکر را از کجا بخریم؟

فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی لوزی با آدرس lozi.shop بهترین انتخاب برای شماست. با وجود تنوع بسیار زیاد محصولات این وب‌سایت، در انتخاب هر مدلی از میز بیلیارد و اسنوکر، آزاد هستید. با خواندن توضیحات هر میز بیلیارد، اطلاعات بسیار زیادی از مزایا و معایب هر میز کسب می‌کنید و می‌توانید از راهنمایی‌های رایگان مشاوران فروش نیز بهره ببرید. این اطلاعات است که به شما اجازه می‌دهد تا با مقایسه‌ی بین گزینه‌ها به بهترین انتخاب برای خرید میز اسنوکر برسید. فروشگاه لوزی، خریداران را پس از انتخاب و خرید نیز تنها نمی‌گذارد. شما می‌توانید از مطالب مفید وب‌سایت لوزی برای آموزش و کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی بیلیارد و اسنوکر استفاده کنید. میز‌های بیلیارد و اسنوکر لوزی با تجهیزاتی نظیر چوب بیلیارد، توپ و... برای خریداران ارسال می‌شوند و هزینه‌ای اضافی بابت آن‌ها پرداخت نمی‌کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین