کد خبر: ۷۳۱۴۴۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۵

شریعتمداری: برجام جسد متعفن است/ دولت رئیسی خیلی خوب است

حسین شریعتمداری گفت: برجام یک جسد متعفن است و اگر بخواهیم با همین حال و هوا به آن برگردیم، چیزی به دست نمی‌آوریم!
شریعتمداری: برجام  جسد متعفن است/ دولت رئیسی خیلی خوب است
آفتاب‌‌نیوز :

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان که در برنامه جهان آرا حاضر شده بود، مدعی شد: در مذاکرات هسته‌ای، بار‌ها شاهد بودیم که مذاکره‌کنندگان ایرانی بدون اینکه به نقطه مطلوبی رسیده باشند، نتیجه را پیشاپیش پذیرفته بودند! حضرات (مذاکره‌کنندگان ایرانی) عملا دیکته نوشته بودند نه اینکه بخواهند چیزی از خود به طرف مقابل بقبولانند.

مجری جهان آرا پرسید: اگر برجام انقدری که می‌گویند بد است چرا با روی کار آمدن دولت جدید، باز هم اشتیاق برای بازگشت به آن وجود دارد؟

حسین شریعتمداری در پاسخ گفت: این دولت مثل دولت قبلی همه چیز را به برجام گره نزده است. برجام یک جسد متعفن است و اگر بخواهیم با همین حال و هوا به آن برگردیم، چیزی به دست نمی‌آوریم!

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: برجام برای آمریکا یک سند طلایی و خروج آمریکا از آن تعجب‌آور بود البته موگرینی گفت، ترامپ زمانی از برجام خارج شد که دولت روحانی اطمینان داده بود هرگز از آن خارج نمی‌شود. اصلا میز مذاکره‌ای وجود ندارد، در وین هم آن‌ها روی حرف‌های خودشان بودند و می‌گفتند فقط تحریم‌های دوران ترامپ را بر می‌داریم، آقای شمخانی به من گفت باز هم اشتباه بود، باید می‌گفتی برخی از آن تحریم‌ها!

وی گفت: انتصاب آقای عراقچی به عنوان دبیر شورای راهبردی روابط خارجی به گفته آقای خرازی، توصیه رهبری بوده است.

مجری: افکار عمومی خاطره خوبی از این نوع تحلیل‌ها ندارد.

شریعتمداری گفت: عراقچی تفاوت‌هایی با تیم قبلی داشت و برخی دیدگاه‌هایش با ظریف متفاوت بود.

مدیرمسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: حتی قرارداد‌های گلستان و ترکمنچای هم دارای نسخه رسمی فارسی بودند، ولی برجام فاقد چنین نسخه‌ای است!

شریعتمداری در ادامه تمجیدهای خود از دولت رئیسی گفت: عملکرد دولت سیزدهم بسیار خوب بوده، مثلا سفر‌های استانی، یا شرکت در برخی جلسات که قبلی‌ها حاضر نبودند در آن‌ها شرکت کنند. ایستادگی در مقابل بیرونی‌ها، تاکید بر مقابله با فساد و اهل کار بودن دولتمردان، از دیگر مصادیق این تحلیل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
12
...ازحرفای توبلندمیشه نه ازبرجام!!!!مردم رابه فلاکت کشوندین ودارین حقوق نجومی تان راازبیت المال به تاراج می برید!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
6
تو خوبی
سبزواری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
10
آقای شریعتمداری برجام را کشتید به شانگهای پیوستید حالا یکی ازپیامدهای ورود ایران به سازمان شانگهای گران شدن دلار وبی ارزش شدن ریال ایران بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
11
چون بیشتر کار برجام در دولت قبل انجام شده جسدی متعفن هست وقتی دولت همسوء با شما آن را قبول کند از این حالت خارج می شود. دقیقا مثل واکسن خارجی که در دولت قبل توطئه بود و در این دولت افتخار .منتظر پذیرش برجام میمانیم .
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
4
منم حقوق نجومی داشتم از همه تعریف می کردم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین