کد خبر: ۷۳۱۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
تبلیغات

خرید بهترین برند‌های لوله و اتصالات از فروشگاه لوله آنلاین

منتقدان معتقدند، «رضایی» کوچکترین توجه و همدردی با مردمی که نیازمند کمک‌های فوری اولیه‌های بشری هستند، نداشته است.
خرید بهترین برند‌های لوله و اتصالات از فروشگاه لوله آنلاین
آفتاب‌‌نیوز :

تجهیزات لوله کشی از سیستم‌های بسیار مهم و ضروری در صنعت ساختمان سازی هستند و راه اندازی بسیاری از بخش‌های ساختمان از قبیل سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، فاضلاب و ... نیازمند این تجهیزات است. این تجهیزات شامل انواع لوله و اتصالات آن‌ها می‌شود که برای هر سیستم نوع خاصی از آن‌ها استفاده می‌شود. لوله و اتصالات در برند‌های متنوع و در نتیجه در کیفیت‌های مختلفی وجود دارند. در ادامه بهترین برند‌های لوله و اتصالات و چگونگی خرید آن‌ها از لوله آنلاین را بیان می‌کنیم.

لیست قیمت نیوپایپ ۱۴۰۰ - نمایندگی محصولات نیوپایپ

نیو پایپ

قبل از هر چیزی لازم است برند‌های محبوب لوله و اتصالات را بشناسید و آشنایی مختصری نیز با لوله نیوپایپ پیدا کنید. این لوله از انواع لوله‌های پنج لایه است که از لایه‌های آلومینیومی و پلی اتیلنی تشکیل شده است و نسبت به آب گرم یا سرد داخل لوله استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد. در واقع نیوپایپ نام برند لوله پنج لایه است. این لوله در اکثر پروژه‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لایه داخلی این لوله از آلومینیوم و لایه بیرونی از پلیمر است و لایه‌ها به وسیله چسب به یک دیگر متصل شده‌اند. استفاده از فلز آلومینیوم در این لوله‌ها باعث افزایش طول عمر لوله، انعطاف‌پذیری آن و قابلیت زاویه دادن به لوله شده است. محصولات نیوپایپ در ابعاد مختلف در تمام سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، لوله کشی آب گرم و سرد، لوله کشی گرمایشی از کف و سیستم‌های تهویه به فراوانی استفاده می‌شود. این لوله مزایای بسیار دیگری نیز دارد که در زیر بیان می‌کنیم.

  • نصب، اتصال و راه اندازی آسان و کارآمد.
  • کاهش حداکثری صدا هنگام عبور آب از لوله.
  • مقاومت در برابر فشار.
  • عدم رسوب پذیری، فرسایش و زنگ زدگی.
  • عایق بودن در برابر گرما و سرما و عایق حرارتی عالی.
  • طول عمر بسیار بالا.
  • سوپرپایپ

در حوزه تولید محصولات لوله پنج لایه برند معتبر دیگری تحت عنوان سوپر پایپ مطرح است که با تولید لوله پنج لایه تلفیقی با آلومینیوم و پلی پروپیلن تحول بزرگی در صنعت لوله ایجاد کرده است. شرکت سوپر پایپ بهترین انواع لوله پنج لایه را تحت لیسانس کشور آلمان تولید می‌کند. مهم‌ترین کاربرد این لوله‌ها در سیستم گرمایش از کف می‌باشد. این لوله و تجهیزات آن یک سیستم گرمایشی مدرن می‌باشد. علاوه بر آن محصولات سوپر پایپ در سیستم‌های فاضلابی ساختمان، لوله کشی آب گرم و سرد مصرفی و رادیاتور‌ها به کار گرفته می‌شود.

لیست قیمت سوپرپایپ ۱۴۰۰ – نمایندگی محصولات سوپرپایپ

خرید بهترین برند‌های لوله و اتصالات از فروشگاه لوله آنلاین

لوله آذین سپاهان

شرکت لوله آذین شرکت سازنده لوله و اتصالات پلی پروپیلن می‌باشد. محصولات لوله آذین در دو گروه تک لایه و سه لایه و در رنگ‌های سبز و سفید به بازار عرضه می‌شوند. این لوله‌ها با ماشین آلات پیشرفته دنیا تولید می‌شوند و تمام این محصولات کیفیت فوق العاده‌ای دارند. لوله‌های سه لایه نسل جدید لوله تک لایه محسوب می‌شوند. لوله و اتصالات شرکت آذین لوله سپاهان بیش از ۵۰ سال عمر دارند. از خاصیت مهم این لوله‌ها عدم تغییر شکل ظاهری هنگام عبور جریان آب گرم از آن‌ها است. هر دو برند لوله آذین و نیوپایپ زیر مجموعه شرکت گیتی پسند اصفهان هستند.

مشاهده لیست قیمت آذین لوله سپاهان

سایر برند‌های معروف لوله و اتصالات موجود در فروشگاه لوله آنلاین

در کشور ایران تولیدکنندگان بسیاری در عرصه لوله و اتصالات فعالیت می‌کنند. در این برند‌های متعدد تنها چند برند توانسته است محصولات مرغوبی را تولید و روانه بازار داخلی و خارجی کنند. از آن‌جا که کیفیت این اتصالات و محصولات ساختمانی نقش بسیار مهمی در ایمنی ساختمان‌های مسکونی دارد، برند‌های انواع لوله و اتصالات از اهمیت بسیاری برخوردارند و از لحاظ کیفیت در صدر جدول قرار می‌گیرند. همان طور که گفتیم سه برند معروف نیو پایپ، نیوفلکسو آذین لوله زیر مجموعه شرکت بزرگ گیتی پسند اصفهان هستند. گذشته از این برندها، شرکت‌های مطرح دیگری از قبیل شرکت پلی ران و نیک بسپار یزد هستند که محصولات بسیار با کیفیتی تولید می‌کنند. در ادامه به معرفی این برند‌ها می‌پردازیم.

خرید بهترین برند‌های لوله و اتصالات از فروشگاه لوله آنلاین

نیک بسپار یزد

برند نیک بسپار یزد برای نخستین بار در جهان موفق به ثبت اختراع لوله‌های تلفیقی هفت لایه شده است. این لوله‌ها با هدف استفاده در سیستم گرمایشی و آب سرد و گرم و همچنین لوله‌های آنتی باکتریال در ایران تولید می‌شوند. هدف این شرکت بالا بردن کیفیت مصالح مصرفی در ساختمان سازی است و در تولید این لوله‌ها و اتصالات از جدیدترین دستگاه‌های روز استفاده می‌کند.

پلی ران اتصال

پلی ران قدیمی‌ترین برند لوله و اتصالات پوش فیت در کشور است و انواع لوله و اتصال را در سایز‌های مختلف تولید می‌کند. محصولات پلی ران کاربرد‌های بسیاری در صنایع مختلف مانند سیستم‌های آبیاری تحت فشار زهکشی و پروژه‌های دفع فاضلاب، انتقال آب و ... دارند. لوله‌های پلی اتیلنی، پوش فیت، اتصالات جوشی و پیچی فشار قوی پلی ران مورد استقبال کارشناسان صنعتی قرار گرفته است.

چرا برای خرید انواع برند‌های لوله و اتصالات، لوله آنلاین را انتخاب کنیم؟

از آن‌جا که انواع لوله و اتصال در کیفیت‌های مختلفی وجود دارند و همچنین با توجه به تنوع بالای برند‌های تولیدکننده در عرصه فروش این محصولات امکان تقلب وجود دارد. گذشته از آن با توجه به نوسان قیمت در بازار پیدا کردن شرکت فروش معتبری که محصولات لوله و اتصالات را با قیمت معقول و برند واقعی ارائه می‌دهد از اهمیت بسیاری برخوردار است. شرکت انرژی سازان قدیمی‌ترین شرکت عرضه کننده انواع لوله‌های پلیمری و اتصالات آن است که با نام تجاری لوله آنلاین فعالیت خود را از حالت سنتی گسترش داده و به فضای اینترنت کشانده است. ابن شرکت ۳۰ سال فعالیت صادقانه در این عرصه دارد و محصولات خود را با هدف رضایت مشتری تولید مس‌کند.

لوله آنلاین نه تنها خود یک تولیدکننده است بلکه برای تأمین نیاز مشتری و جلب رضایت وی محصولات متنوع لوله از برند‌های مختلف و البته مطرح را برای مشتری تأمین می‌کند. فروشگاه لوله آنلاین یک واسطه نیست بلکه نمایندگی رسمی برند‌های برتر لوله مانند نیک بسپار یزد و پلی ران را به عهده دارد. به همین دلیل قیمت محصولات این شرکت بسیار معقول و مناسب است. این فروشگاه نه تنها تمام محصولات خود را با قیمت مناسب و ضمانت ارائه می‌دهد بلکه خدمات و پشتیبانی پس از فروش نیز دارد. کارشناسان مجرب و کاربلد لوله آنلاین یک تیم حرفه‌ای برای پاسخگویی به سؤالات مشتری را تشکیل داده و اطلاعات جامعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

برای خرید انواع لوله نیوپایپ، سوپر پایپ و محصولات دیگر لوله کافی است وارد سایت فروشگاه لوله آنلاین شده و سفارش خود را ثبت کنید. اگر اطلاعات کافی در خصوص این محصولات ندارید از مشاوران لوله آنلاین کمک بگیرید. لینک زیر پل ارتباطی شما با این فروشگاه آنلاین است.

برای دریافت قیمت و مشاوره با کارشناسان فنی لوله آنلاین تماس بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین