کد خبر: ۷۳۲۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
رئیس اورژانس کشور خبر داد

خروج تدریجی اورژانس از واکسیناسیون کرونا

رئیس سازمان اورژانس کشور از خروج قدم به قدم و تدریجی اورژانس از امر واکسیناسیون کرونا خبر داد و گفت: جایگاه ها را در اختیار بسیج و معاونت درمانی دانشگاه ها قرار می دهیم.
خروج تدریجی اورژانس از واکسیناسیون کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر جعفر میعادفر درباره آخرین وضعیت پایگاه های واکسیناسیون سازمان اورژانس کشور و برنامه ای که در انتظار این پایگاه هاست، اظهار کرد: واکسیناسیون در شرح وظایف اورژانس نیست و سازمان اورژانس با توجه به اینکه حرکت جهادی از طرف مقام عالی وزارت شروع شد، در واقع به کمک معاونت بهداشتی وزارت خانه آمده بود.

وی ادامه داد: همانطور که نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج به کمک آمدند ما نیز در این وضعیت واکسیناسیون که از دنیا نیز عقب هستیم احساس کمک کرده و حدود ۲۷ ایستگاه واکسیناسیون را در تهران راه اندازی کردیم. همچنین در هر استان یک ایستگاه راه اندازی شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: حالا که واکسیناسیون سبک شده و تعداد مراکز زیادتر شده است، کم کم قصد داریم که به وظایف ذاتی خود بپردازیم و جایگاه ها را در اختیار بسیج و معاونت درمانی دانشگاه ها قرار دهیم تا بازگردیم و کار خودمان را انجام دهیم.

میعادفر افزود: البته پایگاه ها را حذف نمی کنیم اما در اختیار معاونت بهداشتی قرار می دهیم. آن ها با تشخیص خودشان برای آن تصمیم گیری خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین