کد خبر: ۷۳۲۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
آخرین وضعیت رنگ‌بندیی کرونایی شهرهای کشور؛

۹ شهرستان قرمز و ۱۰۵ شهرستان آبی در کشور

طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرها، نسبت به هفته گذشته، دو شهر به شهرهای قرمز کشور اضافه شد و به این ترتیب اکنون ۹ شهرستان کشور در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین ۱۰۶ شهرستان نارنجی هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس رنگ‌بندی کرونایی ۲۴ مهر ۱۴۰۰ که در اپلیکیشن ماسک منتشر شده، هم اکنون شهرستان‌های اشنویه، بوکان، پیرانشهر، سردشت در آذربایجان غربی، استهبان در فارس، سنندج در کردستان، پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب در کرمانشاه در وضعیت قرمز هستند.

۹ شهرستان قرمز و ۱۰۵ شهرستان آبی در کشور

بنابراین طبق آخرین آمار، اکنون ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۰۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

اسامی و رنگ‌بندی شهرها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تا ظهر روز گذشته مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۶۵ هزار و ۹۰۴ نفر رسیده و متاسفانه ۱۲۳ هزار و ۶۹۵ نفر نیز تا این بازه زمانی جان خود را به دلیل این بیماری در کشور از دست داده‌اند.

تا ظهر روز گذشته ۵ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۹۸۱ نفر از بیماران نیز بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تا ۲۴ ساعت گذشته در کشور، ۴۷ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۲۵۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۲ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۵۳۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند. بر این اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷۰ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۷۹۴ دُز رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین