کد خبر: ۷۳۲۸۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

انفجار مرگبار یک مغازه در مشهد

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از انفجار توام با آوار یک مغازه در بولوار طبرسی مشهد و کشته و مجروح شدن ۲ مرد میانسال در این حادثه خبر داد.
انفجار مرگبار یک مغازه در مشهد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی رضایی گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع انفجار توام با آوار و تخریب یک مغازه در بولوار طبرسی شمالی، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های نجات و پشتیبانی را از ایستگاه شماره هشت به محل حادثه در خیابان نظام دوست اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد شدت این انفجار به حدی بوده که این مغازه که حدودا ۱۲ متر مربع وسعت داشته، تخریب و به یک خودروسواری پراید و بخشی از واحد مسکونی مجاور خساراتی وارد شد که بلافاصله آتش‌نشانان به عملیات جست‌وجو و آواربرداری برای یافتن محبوس شدگان احتمالی پرداختند. پس از دقایقی عملیات نیروهای امدادی ۲ مرد میانسال را از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد رضایی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام منابع درمانی یکی از این ۲ نفر بر اثر شدت جراحات فوت شده و فرد دیگر در بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: علت اولیه این انفجار با توجه به شدت حادثه، نشت گاز مایع می‌تواند باشد اما بررسی‌های دقیق‌تر در خصوص چگونگی این اتفاق و فوت این فرد توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین