کد خبر: ۷۳۳۱۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

حاشیه‌های بازی استقلال و هوادار

در حاشیه بازی دو تیم فوتبال استقلال و هوادار احمد موسوی با لباس شخصی در استادیوم آزادی حضور پیدا کرد.
حاشیه‌های بازی استقلال و هوادار
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و هوادار به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک گله آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

پس از اعلام پنالتی به نفع تیم استقلال در دقیقه ۵۴، وریا غفوری پشت توپ برای زدن این ضربه ایستاد و این توپ را به گل تبدیل کرد اما داور بازی دستور به تکرار ضربه پنالتی داد و کاپیتان استقلال این ضربه را نتوانست به گل تبدیل کند. این اتفاق باعث خوشحالی تیم هوادار شد و استقلالی‌ها در این بین اعتراض شدیدی به داور مبنی بر تکرار ضربه پنالتی داشتند.

پس پنالتی از دست رفته استقلال، آبی‌ها انگیزه مضاعفی پیدا کردند و شور و حال بیشتری برای به ثمر رساندن گل اول داشتند که در نهایت جعفر سلمانی در دقیقه ۵۸ موفق شد گل شاگردان مجیدی را به ثمر برساند.

بعد از این گل، شاگردان فرهاد مجیدی فضای آرام‌تری به خود گرفتند و فرهاد مجیدی با حضورش در کنار خط با نکات خود سعی داشت، مدیریت بازی دست آبی‌پوشان باشد. مجیدی در یکی از صحنه‌های بازی، اعتراض خود را نسبت به عملکرد داوری نشان داد.

در یکی از صحنه‌های مسابقه که بازی متوقف شده بود، رضا عنایتی سرمربی هوادار در حالی که توپ به سمتش می‌آمد، با یک ضربه توپ را به میانه زمین فرستاد. البته چون این توپ نباید به داخل زمین می‌آمد، سید حسین حسینی این توپ را به خارج از زمین فرستاد.

احمد موسوی بازیکن تیم فوتبال استقلال که شرایط مبهمی در جمع آبی‌پوشان پایتخت دارد، با لباس شخصی در استادیوم حاضر شد و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

با سوت داور به نشانه پایان بازی، شور و حال خاصی جمع آبی‌پوشان پایتخت را فرا گرفت و پس از آن استقلالی‌ها با دریافت ۳ امتیاز این بازی، زمین مسابقه را ترک کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین