کد خبر: ۷۳۳۱۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

فیلم| ضرب و شتم یک شهروند قزوینی حین بازداشت/ توضیح پلیس

صبح امروز گزارشی با عنوان ضرب و شتم یک شهروند حین بازداشت در قزوین توسط مأموران نیروی انتظامی، در برخی صفحات مجازی منتشر شد که بازتاب زیادی داشت.
فیلم| ضرب و شتم یک شهروند قزوینی حین بازداشت/ توضیح پلیس
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رحیم خامدی با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری آبیک پس از کسب خبری مبنی بر نگهداری اموال مسروقه در یک منزل مسکونی در یکی از مناطق این شهرستان به محل اعزام شدند و متهم را دستگیر کردند.

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین افزود: متهمی که در این کلیپ دستبند زده شده با مقاومت برابر اجرای حکم و درگیری با ماموران اقدام به جوسازی می‌کرد.

خامدی اضافه کرد: اهالی محله که از اقوام و طایفه متهم بودند در محل حاضر شدند و قصد داشتند با درگیری اجازه انتقال متهم و اموال مسروقه را ندهند که ماموران هم برای جلوگیری از درگیری تیراندازی هوایی کردند.

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۴ نفر به جرم نگهداری اموال مسروقه گفت: از منزل متهمان به اندازه یک کامیونت انواع اموال مسروقه کشف شده است.

به گفته سرهنگ خامدی، تا کنون ۱۰ فقره رد مال انجام شده و مابقی انواع مسروقه در توقیف پلیس است.

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: با توجه به محکوم شدن متهمان به جرم نگهداری اموال مسروقه و درگیری با ماموران، افرادی با اهدافی خاص کلیپی از لحظه درگیری تا دستگیری متهمان در فضای مجازی منتشر کرده اند که دستگیری منتشر کنندگان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
1
3
پلیس با زحمت سارقان را دستگیر میکنه ولی قوه قضائیه حدود الهی که برای نجات ساکنان زمین هست را اجرا نمی کنند و طبق وعده خدا در قرآن اگر حدود الهی در زمین اجرا نشود، فساد زمین را فرا خواهد گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
1
دستگیری منتشر کنندگان در دستور کار پلیس قرار گرفته است؟؟؟!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین