کد خبر: ۷۳۴۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

سرپرست دانشگاه ایلام، تربیت مدرس و دانشگاه شیراز منصوب شدند

«محمد علی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکام جداگانه ای سرپرست دانشگاه ایلام، سرپرست دانشگاه تربیت مدرس و سرپرست دانشگاه شیراز را منصوب کرد.
سرپرست دانشگاه ایلام، تربیت مدرس و دانشگاه شیراز منصوب شدند
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر علوم در حکمی « طاهر علی‌محمدی» را به عنوان سرپرست دانشگاه ایلام، «فرهاد دانشجو » را به عنوان سرپرست «دانشگاه تربیت مدرس» و «محمد مؤذنی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه شیراز» منصوب کرد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شایان ذکر است که طاهر علی‌محمدی عضو هیات علمی و دانشیار گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه ایلام است که پیش از این نیز یک دوره ریاست این دانشگاه را بر عهده داشته است.

فرهاد دانشجو (زاده ۱۳۳۶ دامغان) با رتبه استادی، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس است که از سوابق اجرائی وی می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی کشور، ریاست مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و همچنین ریاست دانشگاه تربیت مدرس (۱۳۸۴ - ۱۳۸۹) اشاره کرد.

محمد موذنی عضو هیات علمی و استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز است که پیش از این مسئولیت معاونت دانشجویی و فرهنگی و ریاست این دانشگاه را در کارنامه کاری خود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین