کد خبر: ۷۳۴۳۳۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

ماجرای فیلم درگیری در بیمارستان میناب چیست؟

روابط عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب، در خصوص فیلم درگیری انتظامات این بیمارستان با همراه یک بیمار توضیحاتی ارائه کردند.
ماجرای فیلم درگیری در بیمارستان میناب چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

در فضای مجازی ویدئویی منتشر شده است که بر اساس گفته منتشر کنندگان، در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب با یک همراه بیمار بدرفتاری و برخورد شده است.

روابط عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب در پاسخ به این ادعا، این درگیری را مربوط به ماه گذشته اعلام کرد و افزود: "متاسفانه فرد خاطی که همراه بیمار بوده، با برهم زدن نظم اورژانس، فحاشی و فریاد و به دنبال آن شکایت عمومی مردم، برای پیشگیری از حوادث دیگر و با توجه به وجود بیماران بدحال در بخش و ایجاد مزاحمت، با دخالت واحد انتظامات و دعوت به آرامش متاسفانه با انتظامات نیز درگیر بوده و وی را مورد ضرب و شتم از ناحیه سر قرار می دهد و انتظامات به ناچار فرد را به اتاق انتظامات هدایت میکند، ولی به محض ورود به اتاق اقدام به شکستن شیشه کمد اتاق می‌نماید. لذا برای جلوگیری از بروز اتفاقات دیگر، تا رسیدن پلیس ۱۱۰ و علیرغم تمایل فرد مهاجم، وی در اتاق نگه داشته می‌شود و در نهایت با وساطت افراد و رضایت از پزشک در حضور پلیس ۱۱۰ با تنظیم صورتجلسه فرد خاطی آزاد شد."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین