کد خبر: ۷۳۵۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

جان باختن هوادار سپاهان در مسیر ورزشگاه

هوادار سپاهان در مسیر ورزشگاه فولادشهر (استان اصفهان) تصادف کرد و جان باخت. این اتفاق تلخ در نزدیکی‌های استادیوم فولادشهر رخ داده و در حالی که این وسیله نقلیه دو سرنشین داشته، یکی از آنها در اثر تصادف با یک خودرو جان خود را از دست داده است و فرد دیگر به بیمارستان منتقل شده است.
جان باختن هوادار سپاهان در مسیر ورزشگاه
آفتاب‌‌نیوز :

طبق مشاهدات خبرنگار با وجود این‌که سرمربی سپاهانی‌ها چندین بار در نشست‌های خبری پیش از بازی اعلام کرده بود که هواداران در اتوبان به دنبال اتوبوس سپاهان نیایند اما چندین هوادار با موتورسیکلت در مسیر حرکت اتوبوس سپاهان به سمت ورزشگاه فولادشهر حرکت کردند که در این بین متاسفانه دو هوادار سپاهان در این مسیر تصادف کردند.

یکی از این دو هواداری که بر روی موتور سیکلت در حال حرکت بودند، پس از تصادف زخمی و به بیمارستان منتقل شد و دیگری جان باخت.

البته پیش‌تر نیز این اتفاق در دورانی که فولادشهر به اجبار ورزشگاه و به دلیل شروع بازسازی نقش جهان استادیوم خانگی سپاهانی‌ها شده بود، تکرار شده ولی در آن مقطع حداقل این توجیه وجود داشت که هواداران می‌توانستند در استادیوم حضور داشته باشند، ولی اینبار یک هوادار جان خود را به راحتی در حالی از دست داده که فقط قصد همراهی و حمایت از تیم را تا استادیوم داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین