کد خبر: ۷۳۷۱۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مفسدان از زمان صدر اسلام بوده‌اند و خواهند بود

ابراهیمی: ریشه فساد را نمی‌توان خشک کرد

نماینده سابق مجلس با اشاره به تصویب لایحه تعارض منافع در مجلس گفت: ریشه افراد مفسد را نمی‌توان کاملا خشک کرد، این افراد از زمان صدر اسلام بوده‌اند و بعد از این هم خواهند بود اما می‌توان جلویشان را تا حد امکان گرفت تا ممانعت از فساد که باید بالاترین دستاورد جمهوری اسلامی است باشد، محقق کرد.
ابراهیمی: ریشه فساد را نمی‌توان خشک کرد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی با اشاره به اهمیت تصویب لایحه تعارض منافع در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعتقادم این است که قوانین خوبی در کشور وجود دارد و به تازگی موارد بهتری هم به آن افزوده شده است اما نکته اصلی وجود قوانین یا نقص آنها نیست بلکه وجود مجریان خوب است.

وی افزود: در طول همه این سال‌ها که از عمر مجلس می‌گذرد، ما قوانین خوبی داشته‌ایم که در موضوع خودشان کافی بوده‌اند اما مجری دلسوز و متدین و متعهدی بر سر کار نبوده است ولی حالا خوشبختانه دولتی داریم که تمام تلاشش این است به افکار حضرت آقا جامه عمل بپوشاند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه شخص رییس جمهوری تصریح کرده دولت خط قرمزی در مبارزه با فساد ندارد، اظهار کرد: دولت باید هرکس در هر سمتی که باشد و فسادی از ناحیه وی رخ دهد را با برخورد عاجل پاسخ دهد و این انگیزه در آقای رئیسی و نیز آقای اژه‌ای وجود دارد و کاملاً به برخورد با فساد مصمم هستند.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: لایحه تعارض منافع دست قوای مجریه و قضائیه را باز می‌کند تا بتوانند به عنوان مثال با جمعی که اخیراً دیدیم با وارد کردن اتومبیل چه رقم‌های بالایی برداشتند و چه افراد بسیاری در آن دخیل بوده‌اند، راحت‌تر برخورد کنند.

وی یادآور شد: امیدوارم با تصویب این لایحه دست دولت بازتر شود و با کنار گذاشتن خط قرمزها مشکلات ما در زمینه فساد مالی و اداری کمتر شود.

ابراهیمی همچنین تاکید کرد: آقای اژه‌ای هم در قوه قضاییه دست از سر این افراد متخلف برنمی‌دارد و مصمم است که هم با موارد گذشته و هم حال مبارزه کند و در آینده هم همین روند را ادامه دهد و افرادی هم که در دستگاه‌های دولتی دنبال سو استفاده از منصب خود هستند را سرجایشان بنشاند.

نماینده سابق مجلس در پایان تصریح کرد: البته باید بدانیم که ریشه این افراد و فسادشان را نمی‌توان کاملا خشک کرد. این افراد از زمان صدر اسلام بوده‌اند و بعد از این هم خواهند بود اما می‌توان جلویشان را تا حد امکان گرفت تا ممانعت از فساد که بالاترین دستاورد جمهوری اسلامی می‌تواند باشد را محقق کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
پس دلیلی برای ماندن شما نیست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین