کد خبر: ۷۳۷۹۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴

پیروزی فراعنه با کی‌روش در بازی تشریفاتی

تیم ملی مصر با هدایت سرمربی پرتغالی خود به برتری مقابل گابُن رسید.
پیروزی فراعنه با کی‌روش در بازی تشریفاتی
آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا امروز پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌ها، تیم ملی مصر با سرمربیگری کارلوس کی‌روش، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه برج العرب مقابل تیم رده دومی گابُن قرار گرفت.

شاگردان کارلوس کی‌روش که هفته گذشته با تساوی مقابل آنگولا صعودشان به‌عنوان صدرنشین گروه F مرحله مقدماتی جام جهانی در آفریقا به دوره نهایی قطعی کرده بودند، امروز هم در یک مسابقه تشریفاتی به برتری مقابل گابن دست یافتند.

ملی‌پوشان مصر بازی امروز را توفانی شروع کردند و در دقیقه ۳ با خطایی که روی احمد یاسر اتفاق افتاد، صاحب یک ضربه پنالتی شدند و توسط محمد مجدی به گل ول بازی مقابل گابن رسیدند.

گابن در دقیقه ۵۴ در شلوغی محوطه ۶ قدم مصر توانست گل تساوی را به ثمر رساند، اما شاگردان کی‌روش در دقیقه ۷۵ روی پاس در عمق محمد مجدی و اشتباه یوهان اوباینگ، مدافع چپ گابن در دفع توپ به گل دوم دست یافتند.

تیم ملی مصر که در سه مسابقه اخیرش با هدایت کی‌روش دو پیروزی مقابل لیبی و یک تساوی برابر آنگولا به دست آورده بود، امروز با نتیجه ۲ بر یک از سد گابن گذشت تا بدون شکست مرحله گروهی را به پایان رساند و با ۱۴ امتیاز در صدر جدول گروه F قرار بگیرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین