کد خبر: ۷۳۸۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷

اسکوچیچ روی ابرها؛ رکورد باورنکردنی

تیم ملی ایران با برتری مقابل سوریه یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک شد.
اسکوچیچ روی ابرها؛ رکورد باورنکردنی
آفتاب‌‌نیوز :

پنج برد و یک تساوی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر اکنون ایران را در صدر گروه اول قرار داده است تا شاگردان دراگان اسکوچیچ در فاصله چهار بازی به پایان این مرحله، شانس اول صعود لقب گیرند.

این یکی از بهترین استارت‌های ایران برای حضور در جام جهانی محسوب می‌شود؛ جایی که ایران ناامید از مرحله قبلی اکنون شانس اول صعود محسوب می‌شود. در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی، تیم ملی با مارک ویلموتس حتی در یکقدمی حذف از انتخابی جام جهانی قرار گرفته بود، اما چهار برد در آن مرحله و در بحرین باعث شد تا آن‌ها در مرحله نهایی رقابت‌ها حاضر شوند.

تیم ملی ایران با قرعه‌ای مناسب در مرحله نهایی با تیم‌های کره جنوبی، عراق، سوریه، لبنان و امارات همگروه شود. ۴ برد و یک تساوی در دور رفت رقابت‌ها و تکرار برتری مقابل سوریه اکنون تیم ملی را با شانزده امتیاز در صدر جدول قرار داده است تا اسکوچیچ در آستانه دستیابی به یک افتخار بزرگ روی نیمکت تیم ملی قرار داشته باشد و شاید بازی بعدی آن‌ها تیم ملی را به این مهم برساند.

تیم ملی با اسکوچیچ، اما به رکورد شکست ناپذیری جالب توجهی دست یافته است؛ طی دوران مربیگری این مربی کروات آن‌ها در ۱۳ بازی به میدان رفته‌اند که ماحصل آن ۱۲ برد و یک تساوی بوده است. تیم ملی طی این بازی‌ها ۳۵ گل به ثمر رسانده تا میانگین ۲.۷ گل زده در هر بازی را به نام خود کند. طی همین بازی‌ها تنها ۴ بازی دروازه ایران باز شده و در ۹ بازی این تیم موفق به ثبت کلین شیت و بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است.

شاگردان دراگان اسکوچیچ در بازی بعدی خود در تهران باید برابر تیم عراق قرار گیرند. جایی که در مرحله قبلی موفق شده بود این تیم را با یک گل شکست دهد و در این مرحله نیز با ۳ گل این تیم را مغلوب کرد.

اکنون دراگان اسکوچیچ با نتایجی که کسب کرده روی ابر‌ها قرار گرفته است و یک گام دیگر با رویای صعود فاصله دارد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
2
خدا کند که این موفقیتهای ایشان، حسد حسودان و مربیان ناکام داخلی را برای انتقام و حاشیه سازی بر نیانگیزد!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین