کد خبر: ۷۳۸۱۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
تبلیغات

پنجره آفتاب، نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران

پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است. با پنجره‌های UPVC سلامت محیط خانه را تامین کرده‌اید. ضدآب بودن موجب می‌شود رطوبت هیچ تاثیری روی آن نگذارد.
پنجره آفتاب، نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران
آفتاب‌‌نیوز :

پنجره دوجداره UPVC در کرج توسط نمایندگی شرکت پنجره آفتاب با بهترین کیفیت و ضمانت ارائه می‌شود. پنجره دوجداره در بین انواع پنجره جایگاه ویژه‌ای دارد.

پروفیل با کیفیت مزایای فراوانی دارد؛ ازجمله مزیت‌های آن عایق صوتی و گرمایی است و انرژی را هدر نمی‌دهد، وزن بالایی ندارد و در برابر رطوبت فرسوده نمی‌شود.

ساخت پنجره UPVC در کرج با پروفیل‌های متنوع انجام می‌شود، فرمول متریال آن پلی وینیل کلرید یا PVC است که از ترکیب پلیمریزاسیون، کلر، اتیلن و وینیل کلرید به دست می‌آید و ماده‌ای پلاستیکی و قابل ارتجاع است.

پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است. با پنجره‌های UPVC سلامت محیط خانه را تامین کرده‌اید. ضدآب بودن موجب می‌شود رطوبت هیچ تاثیری روی آن نگذارد.

پنجره آفتاب، نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران

در نصب پنجره UPVC در کرج گوشه‌ها با دقت زیاد جوش داده می‌شود تا از نفوذ آب جلوگیری شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می‌شود. این کار باعث می‌شود هیچ درز و راه نفوذی برای ورود آب و رطوبت وجود نداشته باشد، پس نه خود پروفیل و نه درز‌های گوشه هرگز اجازه عبور آب از پنجره را نمی‌دهند.

در پنجره‌های با ارتفاع زیاد وجود کتیبه آن را به سبک کلاسیک نزدیک می‌کند و این مدل‌ها برای دوستداران فضای سنتی و کلاسیک انتخاب مناسبی است.

پنجره دوجداره UPVC در کرج با مدل‌های زیبا و متنوع بر اساس بازشو ازجمله پنجره ثابت، بازشوی تک حالته، بازشوی دوحالته، بازشوی کشویی ریلی، بازشوی کشویی فولکس واگنی، بازشوی فرانسوی و بازشوی آکاردئونی تولید و عرضه می‌شود.

نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران

نصب درب و پنجره UPVC مزایای فراوانی دارد که توسط نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران اجرا شده و علاوه بر زیبایی و تنوع رنگ، عایق صوتی بوده مانع از هدر رفتن انرژی و کاهش هزینه‌های ساختمان می‌شود.

افزایش طول عمر درب و پنجره، تنوع در انتخاب درب و پنجره و یراق آلات آنها، مقاومت در برابر نفوذ آب باران و عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید مزایای قابل توجهی هستند.

تعویض و بازسازی پنجره آلومینیوم با پنجره UPVC هافمن و استفاده از مزایای آن توسط نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران اجرا می‌شود.

پنجره آفتاب، نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران

از مزایای این نوع پنجره این است که زنگ نمی‌زند، پوسته پوسته و پوسیده نمی‌شود و آسیب‌های محیط مانند باران‌های اسیدی و بخار‌های سمی موجود در هوا موجب تخریب آن‌ها نمی‌شود. ضدآب بودن موجب می‌شود رطوبت هیچ تاثیری روی آن نگذارد و این یکی از مزایای مراجعه به نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران است.

بهتر است فرصت را از دست ندهید و با یک تماس در کوتاهترین‌ترین زمان پنجره مناسب براساس کاربری فضا، سبک دکوراسیون و سلیقه شخصی شما نصب شود.

شرکت پنجره آفتاب نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران است و شما می‌توانید توسط این شرکت برای خرید پنجره مدل آن را منطبق با دکوراسیون خانه و نیازتان انتخاب کنید.

یراق آلات پنجره دارای تنوع و متریال خاصی نیستند، اما به مدل باز و بسته شدن پنجره بستگی دارد. پنجره براساس کاربری فضا، سبک دکوراسیون و سلیقه شخصی می‌تواند حالت‌های متفاوتی داشته باشد.

قیمت پنجره دوجداره در تهران براساس ابعاد به صورت قیمت متر مربعی ارائه می‌شود. قیمت متر مربعی حدودی بوده و برای محاسبه دقیق قیمت پنجره UPVC بهتر است با کارشناسان پنجره آفتاب تماس بگیرید.

پنجره دوجداره با مدل‌ها، ابعاد و طرح‌های مختلف وجود دارد و قیمت آن‌ها براساس یراق آلات، گالوانیزه داخلی، نوع پروفیل، نوع شیشه به کار رفته و هزینه نصب متفاوت است.

استفاده از نور طبیعی در فضا‌های داخلی هزینه استفاده از برق برای روشنایی را کاهش می‌دهد و این کار با نصب پنجره دوجداره انجام می‌شود.

قیمت پنجره دوجداره UPVC

قیمت پنجره دوجداره UPVC اولین موردی است که خریدار می‌خواهد درباره آن بداند و مهم‌ترین عامل برای انتخاب مناسب آشنایی با نحوه محاسبه قیمت است.

محاسبه قیمت پنجره دوجداره به راحتی انجام نمی‌شود و فقط براساس متریال به کار رفته، نمی‌توان بازه قیمتی مشخصی ارائه داد. عواملی مانند حمل و نقل و نصب نیز در نظر گرفته می‌شود.

یکی از پارامتر‌هایی که در قیمت پنجره دوجداره UPVC تاثیرگذار است برند پروفیل پنجره دوجداره است و در بازار برند‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام قیمت و کیفیت متفاوتی دارند.

شیشه یکی از مواردی است که می‌تواند دوجداره یا سه جداره انتخاب شود و ضخامت هر کدام در قیمت نهایی موثر است. طرح شیشه و رنگی یا ساده بودن نیز عاملی تاثیرگذار است.

پنجره آفتاب، نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران

اندازه پنجره و تعداد لنگه پنجره هم عوامل موثر دیگری در قیمت پنجره دوجداره UPVC محسوب می‌شوند. اندازه پنجره با میزان متریال مصرفی و یراق آلات رابطه مستقیم دارد، حتی نوع طرح پنجره نیز اهمیت فراوانی دارد.

وجود کتیبه و نوع طراحی آن در پنجره دوجداره و همچنین بازشوی پنجره در قیمت پنجره دوجداره موثر است. علاوه بر تعداد بازشوها، یک طرفه یا دو طرفه بودن بازشو هم مهم است.

بازشوی کشویی، برند و جنس یراق آلات و ابعاد بازشو‌ها در محاسبه قیمت نقش مهمی دارند؛ بنابراین پس از اندازه گیری دقیق ابعاد پنجره شما توسط نصابان حرفه‌ای با نظر و سلیقه مشتری تعداد بازشو‌ها و ابعاد هر لنگه مشخص می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و محاسبه قیمت نهایی پنجره دوجداره بهتر است با مشاوران و کارشناسان پنجره دوجداره UPVC آفتاب تماس بگیرید.

برای سفارش ساخت یا تعویض انواع پنجره دوجداره و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.upvcmaster.com مراجعه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین