کد خبر: ۷۳۸۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد

آزادسازی ۱۴ هزار هکتار اراضی ملی و دستگیری ۱۶۵ متهم

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه یگان‌های حفاظت از دستگاه‌های اجرایی کشور حافظ سرمایه‌های ملی و مردمی هستند، گفت: در هفت ماهه سال جاری ۱۴ هزار و ۹۱۴ هکتار از اراضی تصرف شده توسط افرد سودجو به ارزش تقریبی ۳۰۰ هزار میلیارد آزادسازی شده است.
آزادسازی ۱۴ هزار هکتار اراضی ملی و دستگیری ۱۶۵ متهم
آفتاب‌‌نیوز :

سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه پلیس پیشگیری در جلوگیری از تعرض به اراضی دولتی و صیانت از حقوق بیت المال پیشتاز است، اظهارکرد: حفاظت از سرمایه های ملی و جلوگیری از تعرض به اموال مردمی توسط یگان‌های حفاظت از دستگاه‌های اجرایی کشور بیانگر حسن توجه و دغدغه پلیس پیشگیری به حفظ حقوق مردم و بیت المال و حفاظت از اراضی ملی در جامعه است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به عملکرد خوب و اقدامات شایسته یگان‌های حفاظت از سازمان ملی زمین و مسکن، جنگل‌ها و مراتع و امور اراضی در رفع تصرف و حفاظت از اراضی ملی در هفت ماهه سال جاری، از عزم جدی و مستمر پلیس پیشگیری در برخورد قاطع با پدیده زمین خواری و کوتاه کردن دست سودجویان و متخلفان از زمین های ملی خبر داد.

وی افزود: در بازه زمانی یاد شده ۱۴ هزار و ۹۱۴ هکتار از اراضی تصرف شده توسط افرد سودجو به ارزش تقریبی ۳۰۰ هزار میلیارد ریال توسط یگان‌های حفاظت سراسر کشور آزاد سازی شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: در این بازه زمانی از ۱۸ هزار و ۲۴۶ فقره اراضی دولتی، منابع طبیعی و کشاورزی رفع تعرض و در این ارتباط ۱۶۵ نفر متهم دستگیر شده اند.

رئیس پلیس پیشگیری کشور تشکیل بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ فقره پرونده در خصوص تعرض به اراضی را از دیگر اقدامات شاخص سه یگان حفاظت از سازمان ملی زمین و مسکن، جنگل‌ها و مراتع و امور اراضی در این مدت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس معصوم بیگی با تاکید بر اینکه اراضی ملی متعلق به همه مردم ایران اسلامی است از برنامه ریزی لازم برای بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و هوشمندسازی پایش، نظارت و جلوگیری از هر گونه اقدام اولیه از سوی متعرضان به اراضی ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس پیشگیری آماده مقابله با زمین خواری، حفظ موهبت‌های الهی و سرمایه‌های ارزشمند کشور است و اجازه هیچگونه فعالیت غیرقانونی به افراد سودجو و فرصت طلب را نخواهد داد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین