کد خبر: ۷۳۸۵۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

پدر رفسنجانی فرزندان خود را با بنزین به آتش کشید

وقوع آتش‌سوزی در محل سکونت یک خانواده شهرستان رفسنجان که مرگ کودک چهار ساله و سوختگی سایر اعضا را در پی داشته خبرساز شده و تحقیقات پلیس را در بحث علت رویداد به دنبال داشته است.
پدر رفسنجانی فرزندان خود را با بنزین به آتش کشید
آفتاب‌‌نیوز :

مصدومان حادثه در حالی به مراکز درمانی انتقال یافته اند که پلیس نیز تحقیق درباره علت وقوع حادثه را با احتمال و گمانه‌زنی دعوای خانوادگی و اقدام پدر در تلاش برای سوزاندن سایر اعضای خانواده شروع کرده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در تشریح جزییات این حادثه گفت: چهار عضو یک خانواده اهل رفسنجان در آتش سوزی با بنزین گرفتار شدند که پسر ۴ ساله این خانواده فوت کرد و بقیه اعضا بالای ۸۰ درصد سوختگی با اورژانس هوایی به بیمارستان سوختگی کرمان اعزام شدند.

دکتر محمدرضا حسینی زینلی اظهار کرد: امروز ساعت ۱۳ گزارش یک مورد آتش سوزی به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان اطلاع داده و سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های دوّم، سوّم و چهارم شهری به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه یک کودک ۴ ساله به دلیل شدت سوختگی در صحنه حادثه فوت و پدر ۳۷ ساله، مادر ۳۲ ساله و دختر ۷ ساله این خانواده با شدّت سوختگی زیاد با بنزین به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) با اورژانس هوایی به بیمارستان سوانح و سوختگی کرمان اعزام شدند.

زینلی با اشاره به اینکه درصد سوختگی سه عضو باقیمانده بالای ۸۰ درصد است گفت: این حادثه در علی آباد انقلاب از توابع رفسنجان اتفاق افتاده است.

سرهنگ محمدجواد آرامون فرمانده انتظامی رفسنجان هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تایید کرد که منشا آتش‌سوزی بنزین بوده است.

وی افزود: برای کشف علّت این حادثه پرونده ای در نیروی انتظامی تشکیل شده است و موضوع در دست بررسی ویژه قرار خواهد گرفت.

سرهنگ آرامون تصریح کرد: احتمالاً دعوای خانوادگی یا فقر اقتصادی موجب شده است تا این حادثه رخ دهد و پدر خانواده با بنزین اهالی خانه را آتش بزند لذا پیگیر کشف حقیقت هستیم.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین