کد خبر: ۷۳۸۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

نکونام: از کیفیت فنی فولاد رضایت ندارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از کیفیت فنی تیم رضایت ندارم؛ از لحاظ شکل بازی، انسجام و آمادگی جسمانی با آنچه مدنظرمان است فاصله زیادی داریم.
نکونام: از کیفیت فنی فولاد رضایت ندارم
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فولادخوزستان در دیدار این هفته خود موفق شد تا ۱۰نفره برابر هوادار تهران به برتری برسد.

جواد نکونام سرمربی تیم فولادخوزستان در این‌باره اظهار داشت: بردن دیداری که دقایق زیادی از آن را ۱۰ نفره بودیم، کار بزرگی بود که بازیکنانم موفق به انجام آن شدند و تلاش آنها قابل ستایش است.

از نتیجه بازی راضی‌ام و همین‌طور از جوی که در رختکن، باشگاه و میان هواداران وجود دارد اما از کیفیت فنی تیم رضایت ندارم. به لحاظ شکل بازی، انسجام و آمادگی جسمانی فاصله زیادی با نقطه ایده‌آل‌مان داریم.

این بازی به ما نشان داد برای تبدیل شدن به یک تیم منسجم و هماهنگ، کار زیادی در پیش داریم.

متاسفانه زمان کمی هم در اختیار ما است و اجازه نداریم حتی یک ثانیه را از دست بدهیم.

وی افزود: کار سختی داریم اما آنچه امیدوارمان می‌کند سخت‌کوشی، تعهد و اراده بازیکنان و اعضای تیم است.

شما در بازی با هوادار نمونه‌ای از آن را دیدید و من در تمرین‌های دو هفته اخیر به طور مستمر تلاش بازیکنان برای پیشرفت را دیده‌ام. فاصله زیادی با نقطه مطلوب‌مان داریم اما در مسیری مورنظرمان قرار داریم.

نکونام همچنین گفت: از حیث نتایج دیدارهای دیگر، هفته خیلی خوبی برای فولاد بود اما می‌خواهم بگویم بهترین اتفاق هفته برای فوتبال ایران، حضور تماشاگران در بازی استقلال-نساجی بود.

این اتفاق باید ادامه‌ داشته باشد و ما منتظریم در بازی‌های خانگی بعدی درهای ورزشگاه فولاد به روی هواداران‌ ما باز شود و آنها را در کنارمان داشته باشیم.

وی اضافه داد: بازیکن می‌تواند اشتباه کند اما هیچ‌ تیمی به‌خاطر اشتباه یک بازیکن شکست نمی‌خورد و هیچ تیمی با درخشش یک بازیکن برنده نمی‌شود.

فکر می‌کنم در دو فصل اخیر نام فولاد بیشتر از هر نام دیگری در فوتبال ایران تداعی کننده کلمه «تیم» بوده‌است.

ما یک تیم هستیم، با هم پیروز می‌شویم و با هم شکست می‌خوریم. در کنار هم اشتباه می‌کنیم، در کنار هم یاد می‌گیریم و در کنار هم پیشرفت می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین