کد خبر: ۷۳۸۸۶۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰

واکنش استقلال به شایعات پرونده استراماچونی

معاون حقوقی باشگاه استقلال در واکنش به اخباری که درباره پرونده «آندره‌آ استراماچونی» مطرح می‌شود، توضیحاتی را ارائه داد.
واکنش استقلال به شایعات پرونده استراماچونی
آفتاب‌‌نیوز :

فرشید سمیعی، در مورد شایعات پیرامون پرونده استراماچونی اظهار داشت: از رسانه‌ها انتظار داریم که به جای انتشار اخبار غیرواقعی درخصوص پرونده استراماچونی، اجازه بدهند تیم وکلا به همراه کارشناسان حقوقی باشگاه استقلال کار تخصصی خود را در آرامش انجام دهند.

سمیعی درباره نحوه اطلاع‌رسانی به هواداران درباره این پرونده افزود: پس از صدور رأی قطعی، رأی صادرشده به همراه متن کامل قرارداد منتشر خواهد شد تا هواداران متوجه شوند چه قراردادی با چه مفاد و موادی منعقد شده و از چنین قراردادی به چه کیفیتی دفاع شده است.

استراماچونی در شکایت خود از باشگاه استقلال به فیفا، مدعی شده است که یک میلیون و ششصد و هشتاد هزار دلار از این باشگاه طلب دارد.

در سوی مقابل مدیران استقلال معتقدند که مبلغ بدهی این باشگاه به استراماچونی حدود ۵۰۰ هزار یورو است و با توجه به اسنادی که در اختیار باشگاه است، استرا نمی‌تواند روی سال دوم ادعایی داشته باشد.

همچنین با توجه به اینکه در نیم فصل، خودش تیم را رها کرده باید مبلغی بسیار کمتر برای سال اول دریافت کند و به همین خاطر بخش حقوقی استقلال درصدد است تا با جمع‌آوری اسناد کافی در این خصوص پرونده را در دادگاه CAS با کمترین هزینه برای استقلال به سرانجام برساند.

جلسه استماع (hearing) رسیدگی به پرونده استراماچونی هفته گذشته به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه باشگاه استقلال مدارک و مستندات جدیدی را به دادگاه ارائه کرد. در این جلسه از هر طرف سه وکیل حضور داشته و از طرفین دعوی، افرادی به عنوان شاهد به جلسه دعوت شدند. تاریخ اولیه اعلام شده از سوی دادگاه عالی ورزش (CAS) برای صدور رای این پرونده ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ مصادف با ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ خواهد بود اما براساس اعلام باشگاه استقلال، احتمال تعویق این تاریخ زیاد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین