کد خبر: ۷۳۸۸۶۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶

تصادف مرگبار در آذربایجان شرقی با ۱۰ کشته و زخمی

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از کشته شدن سه نفر و مصدوم شدن هفت نفر دیگر در اثر دو سانحه رانندگی عصر امروز در استان خبر داد.
تصادف مرگبار در آذربایجان شرقی با ۱۰ کشته و زخمی
آفتاب‌‌نیوز :

وحید شادی نیا اظهار کرد: ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه امروز، یکشنبه ۳۰ آبان، گزارش برخورد دو دستگاه خودروی پراید و سمند با کامیون در محور "میانه-سرچم" (محدوده روستای گلوجه) به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس میانه به محل حادثه، افزود: خودروی پراید در این سانحه دچار آتش سوزی شده و دو سرنشین آن جان باختند.سه مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان‌ برکت امام خمینی(ره) میانه انتقال یافتند.

شادی نیا از وقوع حادثه‌ای دیگر در هشترود خبر داد و گفت: ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه امروز در مسیر روستای دامناب هشترود، یک دستگاه خودروی پژو با نیسان حادثه آفریدند. در این حادثه یک مرد ۲۷ ساله کشته شده و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه آمبولانس به این حادثه، ادامه داد: یکی از مصدومان با خودروی شخصی، یکی دیگر از آن‌ها توسط عوامل هلال احمر و دو مصدوم نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) هشترود انتقال یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین