کد خبر: ۷۳۸۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان - تهران

پومسه‌کاران ناشنوا ایران قهرمان جهان شدند

در اولین روز از رقابت‌های قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان که به میزبانی کشورمان در حال برگزاری است، تیم پومسه زنان و مردان ایران بر سکوی قهرمانی ایستادند.
پومسه‌کاران ناشنوا ایران قهرمان جهان شدند
آفتاب‌‌نیوز :

در اولین روز از رقابت‌های قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان که روز یکشنبه ۳۰ آبان به میزبانی کشورمان برگزار شد، تیم پومسه کشورمان در بخش انفرادی و تیمی زنان و مردان در جایگاه قهرمانی قرار گرفتند.

در پایان مسابقات پومسه مردان که با حضور کشورهای کره جنوبی، روسیه، تایلند، ایران، اکوادور، ترکیه و اوکراین در خانه تکواندو برگزار شد، تیم پومسه ایران اول شد، ترکیه در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم های پومسه روسیه و کره جنوبی بر سکوی سوم ایستادند.

در بخش انفرادی این رقابتها نیز مرتضی رضاصفت از ایران قهرمان شد، تیم پومسه کره در جایگاه دوم قرار گرفت و محمود اکبری حمیدی از ایران به همراه ورزشکار کره جنوبی در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین‌ در بخش پومسه انفرادی و تیمی زنان نیز که با حضور ورزشکاران کشورهای کره جنوبی، روسیه، ایران، ترکیه، اوکراین و قزاقستان در خانه تکواندو برگزار شد، در پایان این رقابتها تیم پومسه ایران اول شد، ترکیه در جایگاه دوم ایستاد و روسیه و کره جنوبی بر سکوی سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی نیز مریم خدابنده از ایران قهرمان شد و ورزشکاران کره و روسیه دوم و سوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین