کد خبر: ۷۳۸۹۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

پیامک‌هایی از جنس کلاهبرداری

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: هرگونه ارسال لینک در متن پیامک و یا ارسال اطلاع رسانی ابلاغ الکترونیک با سرشماره همراه اول (ارسال با تلفن همراه اشخاص ) کلاهبرداری است.
پیامک‌هایی از جنس کلاهبرداری
آفتاب‌‌نیوز :

عباس اسماعیلی، شب گذشته ۳۰ آبان به رسانه‌های گروهی گفت: اشخاص باید مراقب باشند و به پیامک‌های ارسالی با موضوع ابلاغ الکترونیک که دارای لینک بوده یا از سرشماره‌های نامعتبر ارسال شده‌اند، ترتیب اثر ندهند.

وی افزود: پیامک های با متن "ابلاغ الکترونیک قضایی در حساب کاربری شما در تاریخ در سامانه ثنا ثبت شده است؛ به لینک زیر مراجعه و نرم افزار عدالت همراه را نصب کنید"؛ کلاهبرداری است.

معاون فناوری اطلاعات دادگستری خراسان جنوبی تصریح کرد: سرشماره‌های مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه که اطلاع رسانی توسط آنها صورت می‌گیرد به این شرح است؛ پیامک‌های درج در سامانه ابلاغ و یادآوری آن از سرشماره ۱۰۰۰۴۹۰ انجام می‌گیرد؛ پیامک‌های مرتبط با ثنا، مانند رمز موقت، رمز شخصی با سرشماره ۱۰۰۰۴۹۱ ارسال می‌شود؛ پیامک‌های مربوط به اطلاع رسانی پرونده‌های قضایی با سرشماره ۱۰۰۰۴۹۲ ارسال می‌شود و اطلاع رسانی‌هایی که به درخواست مخاطب و یا ارسال پیامک از طرف وی انجام می‌شود از طریق سرشماره ۱۰۰۰۴۹۳ ارسال می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین