کد خبر: ۷۳۹۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

حمله شدید هواداران استقلال به میثاقی/ این آیتم و حرف‌های میثاقی جنجالی شد

بعد از پخش تصاویری از سیگار کشیدن تعدادی از هواداران استقلال در برنامه فوتبال برتر شاهد واکنش های زیادی نسبت به این مسئله بودیم.
حمله شدید هواداران استقلال به میثاقی/ این آیتم و حرف‌های میثاقی جنجالی شد
آفتاب‌‌نیوز :

در فضای مجازی هواداران استقلال به شدت علیه محمد حسین میثاقی موضع گرفته و گفتند سیگار کشیدن چند جوان و نوجوان نباید در یک برنامه زنده تلویزیونی سوژه شود.

دوربین برنامه فوتبال برتر روی سه هوادار جوان استقلال زوم کرده و میثاقی هم روی سیگار کشیدن آنها دست گذاشت درحالی که خیلی ها اعتقاد دارند این مسائل چیز جدیدی نیست و متاسفانه در گذشته ها هم شاهد بودیم که حتی در ورزشگاه‌ها مواد مخدر مصرف می شود اما میثاقی می‌توانست حالا که بعد از حدود دو سال هواداران به استادیوم رفتند، نکات مثبت ماجرا هم ببیند.

هواداران استقلال در بازی با نساجی فاصله اجتماعی را هم رعایت نکرده بودند و البته بسیاری از آنها برای حضور در ورزشگاه آزادی اذیت شدند.

با این حال پرداختن به سوژه سیگار کشیدن تعداد قلیلی از این هواداران باعث دلخوری شدید استقلالی ها شده و حتی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال هم در این رابطه بیانیه ای را صادر کرد.

این روزها مدیر رسانه ای استقلال نه تنها به جای فرهاد مجیدی به علیرضا فغانی در یک استوری پاسخ می دهد که حالا در واکنش به یک آیتم جنجالی که در برنامه فوتبال برتر پخش شد نیز با انتشار بیانیه ای واکنش نشان می دهد؛ مشخص نیست مدیرعامل و معاونان او چرا در این گونه مواقع سکوت می کنند؟

متن محمد نوری فر را در همین زمینه بخوانید:

متأسفانه در برنامه فوتبال برتر مورخ دوشنبه اول آذر آیتمی درباره مصرف دخانیات در روز مسابقه استقلال با نساجی مازندران پخش شد که مصداق هتک حرمت و حیثیت اشخاص تلقی می‌شود.

نکته‌ای که بیش از هر چیز تلخ و ناراحت‌کننده به نظر آمد، تصویربرداری پنهانی از چند هوادار نوجوان و جوان تیم استقلال در حال استعمال دخانیات بود که می‌تواند عواقب نگران کننده‌ و پیش‌بینی ناپذیری برای این افراد به همراه داشته باشد.

بی‌تردید مصرف دخانیات در محیط ورزشگاه‌ها پسندیده نیست و باید با فرهنگ‌سازی نسبت به اصلاح روند اقدام نمود اما شیوه پرداختن برنامه فوتبال برتر به موضوع به نحوی که مسأله را مختص به یک باشگاه می‌کند، علاوه بر اینکه به حیثیت اشخاص ضربه می‌زند، شیوه‌ای غیرسازنده در مواجهه با مسأله است که حیثیت و حرمت افراد را نادیده می‌گیرد. حداقل انتظار از برنامه مذکور جبران این خطا و اصلاح این روند است.

این رویکرد برنامه فوتبال برتر در حالی است که فراموش نمی‌کنیم، دو سال قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما در راهروهای ورزشگاه آزادی؛ فدراسیون فوتبال را به مبلغ ۳۰۰۰ دلار جریمه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین