کد خبر: ۷۳۹۴۵۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

مشاور رئیسی به دیدار مولوی عبدالحمید رفت

مولوی عبدالحمید در دیدار ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس‌ دولت سیزدهم در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، رسالت وی را در شرایط کنونی «بسیار سنگین» توصیف کردند و از ایشان خواستند انتظارات جامعه اهل‌سنت ازجمله بکارگیری شایستگان اقوام و مذاهب را به مقامات عالی کشور منتقل کند.
مشاور رئیسی به دیدار مولوی عبدالحمید رفت
آفتاب‌‌نیوز :

مولوی عبدالحمید ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی به مشاور رئیس‌جمهور، ابتدا به وحدت و اخوت موجود در سیستان‌وبلوچستان اشاره کرد و گفت: علمای برجسته‌ای که در گذشته در استان سیستان‌وبلوچستان بوده‌اند خشت وحدت و اخوت را در این استان گذاشته‌اند و با روی‌کارآمدن نظام جمهوری اسلامی این وحدت و اخوت تقویت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، وی در ادامه افزود: استان سیستان‌وبلوچستان با کشورهایی هم‌مرز است که آمریکا و ناتو در بعضی از این کشورها حضور داشته و هنوز هم در بعضی از آنها حضور دارد، اما مردم این استان اجازۀ ورود ناامنی به کشور را نداده‌اند.

مولوی عبدالحمید در ادامه به حضور اهل‌سنت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کردند و گفت: انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری یکی از دشوارترین انتخابات انقلاب اسلامی بود که تبلیغات گسترده‌ای درخصوص عدم مشارکت مردم در این انتخابات صورت می‌گرفت، اما جامعه اهل‌سنت به این تبلیغات توجه نکرد و به‌ دلیل عدم تحقق وعده‌های اطلاح‌طلبان، این بار بالاتفاق به جناب آقای رئیسی رأی داد؛ اگرچه انتقادات شدیدی هم به‌خاطر این تصمیم، علیه بنده وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اهل‌سنت از دولت سیزدهم انتظاراتی دارد که برآورده‌شدن این انتظارات به‌ویژه در شرایط حساس کنونی به تحیکم وحدت و امنیت ملی پایدار کمک می‌کند. بنده در نامه‌ای که به جناب آیت‌الله رئیسی نوشتم به این نکته اشاره کردم که بکارگیری شایستگان اقوام و مذاهب به انسجام ملی کمک شایانی می‌کند.

امام‌جمعه اهل‌ سنت زاهدان در ادامه به «رسالت سنگین» مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اشاره کرد و خطاب به وی گفت: رسالت جنابعالی بسیار سنگین است. امیدواریم انتصاب جنابعالی در این پست منشا خیر و برکت برای کشور و اقوام و مذاهب ایرانی بشود.

وی در ادامه تصریح کرد: از مشاور محترم رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی می‌خواهیم که مطالبات و خواسته‌های مردمی را به ریاست‌ محترم جمهور و سایر مقامات منتقل کنند تا حقایق جامعه به مسئولان عالی کشور منتقل شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین