کد خبر: ۷۳۹۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

استانداری اصفهان:‌ تجمع امروز مجوز نداشت

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: برای تجمع امروز در اصفهان هیچ مجوزی صادر نشده بود و این تجمع غیر قانونی بود.
استانداری اصفهان:‌ تجمع امروز مجوز نداشت
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا جان‌نثاری درباره تجمعات امروز(جمعه-۵ آذر) در اصفهان، اظهار کرد: گزارش کامل تحولات امروز در شهر اصفهان در روزهای آتی توسط مقامات انتظامی ارائه خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود:‌ عده‌ای سعی داشتند تجمعاتی را در سطح شهر اصفهان شکل بدهند که چون این تجمع غیرقانونی بود، پلیس مانع از شکل‌گیری این تجمعات شد که البته تنش‌هایی به وجود آمد که با تلاش ماموران انتظامی هم اکنون وضعیت شهر به حال عادی خود بازگشته است.

جان‌نثاری گفت:‌کشاورزان دو روز پیش اعلام کردند که تجمع آنان به پایان رسیده است و مطالبات خود درباره آب را از طریق مجاری قانونی و استانداری پیگیری می کنند. بنابراین در تجمعات امروز، کشاورزان حضور نداشتند و مجوزی هم برای چنین تجمعی صادر نشده بود. هویت افرادی که در تجمع امروز اصفهان شرکت کرده بودند مشخص نبود و این افراد از هیچ صنف خاصی نبودند.

استقرار یگان حفاظت میراث جنب پل‌های تاریخی اصفهان

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی اصفهان نیز از استقرار یگان حفاظت اداره کل میراث استان جنب پل‌های تاریخی خواجو و سی و سه پل خبر داد.

عبدالرضا عرب بافرانی اظهار کرد: از صبح امروز همراه با همکاران نیروی انتظامی و بسیج در بستر زاینده‌رود مستقر هستیم و تا این لحظه، اتفاقی برای پل خواجو و سی‌وسه‌پل نیفتاده است. اجازه نزدیک شدن به پل‌ها، به کسانی که مشکل دارند داده نمی‌شود و تجمع در فاصله دورتری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین