کد خبر: ۷۴۰۰۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
تبلیغات

کاربرد کرم ضدلک چیست؟

یکی از نگرانی‌‎هایی که از بابت تهیه و مصرف کرم ضد لک وجود دارد این است که آیا پس از درمان و دریافت نتیجه‎‌ی مطلوب امکان بازگشت لک‎‌ها بر روی صورت وجود دارد؟ در پاسخ باید عرض شود که اگر از محصولات استاندارد و باکیفیتی استفاده کرده باشید امکان بازگشت این لک‎‌ها وجود نخواهد داشت.
کاربرد کرم ضدلک چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

پوست انسان علاوه بر بهره‎‌مندی از نقش محافظتی و ایجاد ایمنی برای بسیاری از بافت‌‎های داخلی بدن، در زیبایی و اعتماد به نفس افراد نیز تاثیر بسزایی دارد؛ بنابراین با توجه به نقش و اهمیت این عضو ارزشمند، نیاز است به واسطه‎‌ی استفاده محصولات مراقبت پوست نظیر کرم ضد لک، به زیبایی و سلامت آن توجه بیشتری نماییم. با برخورداری از یک پوست سالم و عاری از لک‌‎های متعدد حس خوبی را می‌توان از پوست خود دریافت نموده و با اعتماد به نفس بالاتری در جامعه حضور پیدا کرد. کرم ضد لک با توانایی محو نمودن لک‌‎های ایجاد شده بر صورت در اثر عوامل متفاوت، می‌تواند در راستای ایجاد این حس خوب گام بلندی بردارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر به دلایل متفاوتی متوجه بروز لک‎‌های متعددی روی پوست خود شدید پس از کسب اطلاعات در خصوص علت ایجاد لک‎‌ها به سراغ محصولات و کرم‌‎های ضد لک رفته و با استفاده‎‌ی این محصولات در دوره‎‌های مشخص به بهبود زیبایی و سلامت پوست خود کمک موثری نمایید.

اهمیت آشنایی با کرم‎‌های ضد لک

در دنیای امروز مبحث زیبایی ظاهری و مراقبت و توجه به پوست بیش از پیش اهمیت پیدا کرده وهمواره عده‎‌ی زیادی در تلاشند تا با تهیه‌‎ی محصولات متفاوتی نظیر ضد لک، ضدجوش‎‌ها و آبرسان‎‌ها هر چه بهتر از پوست خود مراقبت نموده و ظاهر زیبایی را به صورت خود ببخشند. این در حالی است که اگر خرید و استفاده از محصولات متنوع با شناخت کافی صورت نپذیرد ممکن است نتایج عکسی را ایجاد کرده و یا با عدم ایجاد هیچگونه تغییری در پوست، سبب ناامیدی مصرف‌کننده و ضررمالی وی شود. به همین سبب پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد تهیه و خرید یک محصول با کیفیت و تاثیرگذار را دارید کمی تامل پیشه کرده و با ما همراه شوید تا بعد از پایان مطالب با نگاه تازه‎‌تری و به صورت حرفه‎‌ای‌تری به سراغ خرید کرم ضد لک مدنظر خود بروید.

آشنایی با کرم ضد لک

ضد لک به نوعی کنترل کننده فرآیند تولید رنگدانه‌های پوست است و با از بین بردن تیرگی‌ها و کدری ها، پوست رادرخشان می‌کند. کرم ضد لک رطوبت رسان، احیا کننده سلول‌های مرده و جوان ساز پوست است. ضد لک‌‎ها بسته به‌‎ نوع خود می‌توانند حاوی مواد متفاوتی از جمله ویتامین c وترکیبات هیدروکینون و یا گیلیسرین باشند. توجه به درصد هیدروکونین موجود در کرم ضد لک مدنظر از نظر احتمال ایجاد سوختگی در پوست حائز اهمیت خواهد بود. چرا که حضور این ماده در غلظت بالای ۴ درصد ممکن است منجر به آسیب‌رسانی به پوست شود. در بعضی از محصولات به علت حساسیتی که برخی افراد به این ماده نشان می‌دهند، ترکیبات دیگری، چون نیاسینامید و عصاره‎‌های توت، آربوتین به جای هیدروکینون به محصولات اضافه شده است. خوب است بدانید که ضد لک‎‌ها می‌توانند در کنار تمامی مواد خود از ترکیبات روشن‌کننده پوست هم بهره‎‌مند باشند تا به طور همزمان در حین از بین بردن لک‌‎های قدیمی به روشن شدت کلی پوست کمک نمایند.

کاربرد کرم‌های ضد لک

همانطور که می‌دانید پوست انسان تحت تاثیر نور خورشید و البته بیماری‎‌های متعدد پوستی و یا حتی در طی درمان برخی از بیماری‎‌های خاص با لک‎‌های متعددی روبرو می‌شود. مکانیسم اثر کرم ضد لک به گونه‌‎ای بوده که درمان لک‎‌های حاصل از بیماری‎‌های متعددی، چون اگزما، آکنه، پیسی، آفتاب سوختگی، افزایش سن و لک‎‌های حاصل از بارداری و یا حتی مصرف برخی از دارو‌های خاص هورمونی را پوشش داده و با برطرف نمودن این لک‌‎ها پوست شفاف و زیبایی را برای فرد به ارمغان می‎‌آورد. اما علاوه بر تمامی موارد فوق، کرم ضد لک گاهی در درمان و از بین بردن لک‌های مادرزادی نیز می‌تواند اثربخش واقع شود که این موضوع برای بسیاری از افراد که شاید به علت مادرزادی و همیشگی بودن لک‎‌ها از درمان پوست خود ناامید شده‎‌اند بسیار رضایت‌بخش باشد.

کاربرد کرم ضدلک چیست؟

آیا کرم ضد لک بر روی کک و مک هم اثر بخشی دارد؟

یکی از مشکلات متداول پوستی که بیشتر در افراد سفید پوست شاهد آن هستیم ایجاد کک و مک‎‌های متعدد بر روی پوست می‌‎باشد. لک‌ها در قسمت‌های مختلف بدن می‌توانند به وجود آیند، اما معمولاً لک صورت بیشتر به چشم می‌آید، زیرا در معرض دید است و صورت و دست‌ها اولین عضو از بدن هستند که نمایان می‌شوند. لک‌ها در انواع مختلفی از جمله لک‌های سفید، لک‌های قهوه ای، قرمز، آبی و تیره رنگ وجود دارند. برخی از آن‌ها به صورت مادرزادی و برخی دیگر به دلایل مختلف به وجود می‌آیند.. در خصوص اثرگذاری کرم ضد لک بر روی کک و مک باید عرض شود که تنها استفاده از کرم‎‌های روشن‌کننده‎ و ضد لک در درمان این مشکل پوستی کافی نخواهد بود. پس اگر بخواهیم به این سوال که آیا محصولات ضد لک به تنهایی قادر به از بین بردن کک و مک هستند پاسخ دهیم باید عرض کنیم که خیر؛ پیشگیری از ازدیاد این لک‌‎ها و یا حتی درمان آن‎‌ها نیازمند استفاده از راه‎‌حل‌های کاربردی چون: استفاده از ضدآفتاب‎‌های باکیفیت و لیزر و کرم‎‌های ضد لک می‌‎باشد؛ بنابراین خوب است که با استفاده از کلیه‌‎ی روش‌های درمانی و استفاده از کمک مشاوران پوست و مو به درمان لک صورت خود پرداخته و از طریق روش‌های اتخاذ شده بهترین نتیجه‎‌ی ممکن را دریافت نمود.

کرم‎‌های ضد لک در چه مواقعی باید مصرف شوند؟

کرم و محصولات ضد لک معمولا به عنوان پیشگیری و درمان لک‎‌ها به فروش می‎‌روند؛ بنابراین نوع مصرف کرم ضد لک به نقش آن در درمان یا پیشگیری و یا هردو به صورت همزمان، بستگی خواهد داشت. به طورکلی استفاده از کرم‎‌های ضد لک به صورت دوره‎‌های دوماهه و سه ماهه در دو نوبت در شبانه روز می‌‎بایست صورت پذیرد تا اثر بخشی خود را نشان دهد. نکته‌‎ی حائز اهمیتی که در طی دوره‌ی مصرف مطرح می‌شود این است که لک‎‌هایی که مدت زمان زیادی از حضور آن‎‌ها در پوست می‎‌گذرد به فرصت بیشتری برای پاکسازی از پوست احتیاج دارند به همین دلیل توصیه می‌شود صبور باشید تا کرم ضد لک با اثر بخشی خود به مرور این لک‌‎ها را کم رنگ کرده و از بین ببرد. برای خرید انواع ضد لک می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://eitoo.ir/product-category/مراقبت-پوست/ضد-لک-و-روشن-کننده/

کاربرد کرم ضدلک چیست؟

ایا امکان بازگشت لک‌‎ها پس از اتمام دوره‎‌ی مصرف وجود دارد؟

یکی از نگرانی‌‎هایی که از بابت تهیه و مصرف کرم ضد لک وجود دارد این است که آیا پس از درمان و دریافت نتیجه‎‌ی مطلوب امکان بازگشت لک‎‌ها بر روی صورت وجود دارد؟ در پاسخ باید عرض شود که اگر از محصولات استاندارد و باکیفیتی استفاده کرده باشید امکان بازگشت این لک‎‌ها وجود نخواهد داشت. اما نکته‎‌ی مهمی که باید به آن توجه شود این است که در هر صورت پوست باز هم ممکن است در طی عوامل متعدد، لک‎‌های جدیدی به خود ببیند. به همین سبب توصیه می‌شود که این کرم‎‌ها را همیشه در دسترس داشته باشید تا به عنوان کرم پیشگیری‌کننده و یا درمان‌کننده به محض احساس ایجاد لک‎‌های جدید استفاده نمایید. در صورت تمایل به خرید محصولات و پکیج‌‎های درمانی متفاوت مخصوص پوست و مو می‌توانید به سایت فروشگاه ایطو (https://eitoo.ir) مراجعه نمایید. این وبسیات با ایجاد تنوع در محصولات ایرانی و خارجی خود امکان انتخاب محصولات با محدودیت کمتر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین