کد خبر: ۷۴۰۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

دستگیری سارق حسود با لباس زنانه

کارمند شرکت که به‌خاطر حسادت به مدیرعامل با همدستی همکارش نقشه سرقت یک‌و‌نیم میلیارد تومانی را اجرا کرده بودند در حالی که با لباس زنانه سعی داشت وارد مخفیگاهش شود از سوی پلیس دستگیر شد.
دستگیری سارق حسود با لباس زنانه
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه «کرم یوسفوند» رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: در پی وقوع سرقت در یکی از شرکت‌های خصوصی الکترونیکی مشخص شد که سارق یا سارقان بخشی از اموال شرکت به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را سرقت کرده‌اند.

بررسی‌های کارآگاهان، نشان از داخلی بودن سرقت داشت و بدین ترتیب مراقبت‌های ویژه در خصوص تردد کارمند‌ان شرکت انجام و مشخص شد که ۲ نفر از کارمندان خبره و مورد اعتماد شرکت سرقت‌ها را با حضور همسرانشان انجام داده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه یکی از کارمندان، متهم به‌همراه همسرش دستگیر و در تحقیقات اولیه از متهمان مشخص شد که حضور همسران در زمان سرقت پوششی بوده است و همسران هر ۲ کارمند از سرقت بی‌اطلاع هستند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که متهم دوم پرونده پس از اطلاع از دستگیری همدستش به شهرستان‌های اطراف تهران متواری شده است که با رصد‌های دقیق اطلاعاتی و هوشمندی کارآگاهان در نهایت سارق متواری در حالی که با لباس زنانه به مخفیگاهش تردد داشت شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به این مرکز انتقال یافت.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: متهمان در پی جویی‌های انتظامی انگیزه سرقت را حسادت به مدیرعامل شرکت اعلام کردند و هر ۲ سارق با دستور قضایی روانه زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین