کد خبر: ۷۴۰۸۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

کسب دو مدال طلا و یک نقره توسط دوومیدانی‌کاران در پاراآسیایی جوانان

در سومین روز از بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین، نمایندگان ایران در رشته دوومیدانی به دو مدال طلا و یک نقره دست یافتند.
کسب دو مدال طلا و یک نقره توسط دوومیدانی‌کاران در پاراآسیایی جوانان
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین، نمایندگان ایران در گلبال، شنا، دوومیدانی و تنیس به مصاف حریفان خود رفتند.

در رشته دوومیدانی، محمد ابراهیم‌پور در ماده پرتاب نیزه کمتر از ۲۰ سال کلاس F۳۴ موفق به کسب مدال طلا شد، محمدمهدی رحمتیان دیگر نماینده کشورمان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. همچنین ابوالفضل کوه‌پیما دیگر ملی‌پوش دو و میدانی در ماده پرتاب نیزه کلاس ۵۷ موفق به کسب مدال طلا شد.

در رشته گلبال تیم ملی دختران ایران برابر کره جنوبی به میدان رفت و با اختلاف یک امتیاز ( هشت بر هفت) مغلوب شد.

در رشته پارا شنا نمایندگان کشورمان موفق به کسب دو مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی شدند.
علی مطلبی در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S۹ رده سنی نوجوانان با زمان ۵:۰۹.۳۶ دقیقه و با امتیاز ۴۹۲ در رده دوم ایستاد و به مدال نقره دست یافت. در همین ماده ابوالفضل ظریف با ۵:۲۲.۲۱ دقیقه و امتیاز ۳۶۸ چهارم شد.
دانیال محسنیان نیز در در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S۹ رده سنی جوانان زمان ۵:۱۰.۶۱ دقیقه را ثبت کرد و با امتیاز ۴۷۹ به مقام نایب قهرمانی رسید.

در رشته پاردوو میدانی نیز نمایندگان کشورمان تاکنون موفق به کسب یک مدال طلا و دو نقره شده‌اند.
در دوی ۲۰۰ متر نابینایان کلاس T۱۲، نازنین قریشی بعد از حریف چین‌تایپه نایب قهرمان شد. در پرتاب نیزه کمتر از ۲۰ سال کلاس F۳۴، محمد ابراهیم پورطلایی به مدال طلا رسید و سیدمحمد رحمتیان هم نایب قهرمان شد.

در اولین روز از مسابقات پاراتنیس روی میز نیز نرگس قابلی با نتیجه سه بر صفر از سد حریف عراقی گذشت، فاطمه محمدی با حریفی از مالزی روبرو و سه بر دو مغلوب شد، حنانه نجاتی نیز سه بر دو برابر حریفی از هنگ کنگ مغلوب شد.
در بخش پسران نیز امیرحسین حسینی‌پور با نتیجه سه بر صفر حریفی از کویت را پشت سر گذاشت، آرشام رمضانی نیز سه بر دو نتیجه را به حریفی از اندونزی واگذار کرد و عرفان غلامی نیز سه بر صفر نماینده چین تایپه را شکست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین