کد خبر: ۷۴۱۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

بارش برف و باران در مرکز و شمال غرب ایران

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود موج بارشی، امروز در مرکز و شمال غرب کشور بارندگی‌ها به صورت پراکنده وجود دارد که در ارتفاعات به شکل برف است.
بارش برف و باران در مرکز و شمال غرب ایران
آفتاب‌‌نیوز :

«فریبا گودرزی» امروز (دوشنبه) افزود: امروز شاهد بارش پراکنده در استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی و شمال خوزستان، آذربایجان‌شرقی و غربی، کردستان، زنجان، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، تهران و قزوین هستیم.

وی بیان‌داشت: بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است و احتمال کولاک و آب‌گرفتگی معابر و تاخیر در پروازها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، شمال خوزستان، ایلام، بلندی‌های استان‌های قزوین، البرز و تهران وجود دارد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، در پی سکون هوا در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق پرتردد و صنعتی سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

وی گفت: امروز و فردا نیز در نوار شرقی به‌ویژه بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان و سمنان، وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد که در مناطق مستعد این شرایط سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

گودرزی ادامه‌داد: آب‌های خلیج‌فارس اوایل وقت امروز مواج و متلاطم است.

وی خاطرنشان‌کرد: امروز آسمان تهران نیز ابری و غبارآلود است. کمینه دما امروز در ایستگاه مهرآباد به پنج درجه بالای صفر می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین