کد خبر: ۷۴۱۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز عنوان کرد:

مرگ دلخراش راننده پژو در شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، برخورد شدید دو خودروی سواری پژو ۲۰۶ و هیوندا منجر به مرگ آنی راننده خودرو پژو شد.
مرگ دلخراش راننده پژو در شیراز
آفتاب‌‌نیوز :

محمدهادی قانع بیان کرد: وقوع این حادثه رانندگی ساعت ۱۹:۰۶ امشب طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ و گروه امداد و نجات جاده‌ای به محل حادثه در جاده شیراز به مرودشت، گردنه باجگاه اعزام شدند.

به نقل از آتش نشانی شیراز، او افزود: بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، دو دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ و هیوندا در حال حرکت در مسیر در اثر بی احتیاطی به شدت با یکدیگر برخورد کرده که در پی آن هر دو خودرو به شانه خاکی جاده وارد شده و خودروی پژو بعد از برخورد با درخت متلاشی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه ضمن چیدمان علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر، اقدام به قطع برق خودروها کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند و در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، راننده پژو محبوس شده( مرد جوان ۲۷ ساله) در خودرو را که در وضعیت نامناسبی در میان آهن پاره های خودرو گرفتار شده بود، خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه فوت آنی این راننده در این سانحه تائید شد.

قانع خاطرنشان کرد: راننده خودروی هیوندا نیز که در این حادثه دچار مصدومیت شده بود توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.علت بروز این حادثه مرگبار از طرف پلیس راهور در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین