کد خبر: ۷۴۱۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

فرار پرسپولیس از شکست در وقت‌های تلف شده

پرسپولیس در وقت‌های تلف شده بازی از شکست مقابل هوادار گریخت.
فرار پرسپولیس از شکست در وقت‌های تلف شده
آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین دیدار از روز نخست هفته نهم لیگ برتر، پرسپولیس و هوادار از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این بازی با ۲ بر ۲ خاتمه یافت و پرسپولیس در لحظات پایانی از شکست گریخت.

سید محمد حسینی در دقیقه ۳۸ و جواد محمدی در دقیقه ۵۴ دروازه پرسپولیس را باز کردند. فرشاد فرجی هم در دقیقه ۴۱ و سیامک نعمتی در دقیقه ۲+۹۰ دروازه هوادار را گشوندد.

به این ترتیب، هوادار با ۶ امتیاز به رتبه چهاردهم جدول صعود کرد و پرسپولیس هم فرصت صعود به رده‌های بالاتر را از دست داد و با ۱۶ امتیاز در رتبه پنجم باقی ماند.

گزارش بازی

در دقیقه ۹، مهدی ترابی شوت فنی و محکمی را از مقابل محوطه جریمه به سمت دروازه هوادار فرستاد که بشاگردی با واکنشی خوب و به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۱۳، مهدی ترابی باز هم زننده شوت دیگری به سمت دروازه هوادار بود که این بار هم بشاگردی مانع از گلزنی هافبک سرخپوشان شد.

در دقیقه ۱۴، ارسال امید عالیشاه با ضربه سر آل‌کثیر همراه بود که بشاگردی سومین مهار خود را انجام داد.

در دقیقه ۲۷، هوادار دروازه پرسپولیس را باز کرد که به دلیل آفساید مهاجم این تیم، مردود اعلام شد.

گل: در دقیقه ۳۸ ارسال ضربه ایستگاهی به روی دروازه پرسپولیس، روی پای سید محمد حسینی فرود آمد و او هم دروازه حامد لک را گشود.

گل: در دقیقه ۴۱، ضربه سر فرشاد فرجی دور از دستان بشاگردی وارد دروازه هوادار شد.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۰، ارسال ضربه ایستگاهی به روی دروازه هوادار با ضربه سر عیسی آل‌کثیر به تیرک دروازه برخورد کرد و به اوت رفت.

گل: در دقیقه ۵۴ ارسال کرنر به روی دروازه با دفع اشتباه حامد لک همراه بود و توپ با ضربه سر جواد محمدی به گل دوم هودار تبدیل شد.

در دقیقه ۶۱، ارسال وحید امیری به داخل محوطه جریمه هوادار چند سانتی‌متر جلوتر از پای پاکدل بود و مدافع تیم مهمان توپ را به کرنر زد.

در دقیقه ۶۸، ارسال توپ به روی دروازه هوادار با ضربه سر عیسی آل‌کثیر به بیرون رفت.

گل: در وقت‌های تلف شده مسابقه، ضربه سر سیامک نعمتی به طور تصادفی به سر مدافع هوادار برخورد کرد و برخلاف حرکت دروازه‌بان به گل تساوی پرسپولیس تبدیل شد و شاگردان گل‌محمدی از شکست گریختند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، علی نعمتی، فرشاد فرجی، مهدی شیری (سیامک نعمتی ۸۵)، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا (رضا اسدی ۶۰)، مهدی ترابی (سعید آقایی ۴۶)، امید عالیشاه، مهدی عبدی (حامد پاکدل ۵۹)، عیسی آل کثیر.

ترکیب هوادار: مهرداد بشاگردی (کارت زرد)، مهدی عبدی، محمد حسینی، صائب محبی (دانیال کردستانی ۷۶) (کارت زرد)، محمد ستاری، نیما انتظاری، محمد چهارمحالی (آرام عباسی ۷۶)، سپهر روزی‌طلب، جواد محمدی (کارت زرد)، معین عباسیان و پیمان میری (حسین صادقی ۶۹).

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین