کد خبر: ۷۴۳۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
سِویا به صدر نزدیک شد

لالیگا اسپانیا/ انفجار رامون سانچز پیس‌خوان در دقیقه ۸۸

تیم فوتبال سِویا در هفته هجدهم لالیگا موفق شد اتلتیکومادرید را با گل دقایق پایانی شکست داده و خود را به صدر جدول نزدیک کند.
لالیگا اسپانیا/ انفجار رامون سانچز پیس‌خوان در دقیقه ۸۸
آفتاب‌‌نیوز :

در حساس‌ترین دیدار هفته هجدهم لالیگا اسپانیا تیم‌های فوتبال سِویا و اتلتیکومادرید شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه رامون سانچز پیس‌خوان به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم سویا موفق شد میهمان خود را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارد.

شاگردان یولن لوپتگی که می خواستند اختلاف امتیاز خود را با رئال مادرید صدرنشین کمتر کنند، از همان ابتدای کار طوفانی شروع کردند. ایوان راکیتیچ کاپیتان تیم میزبان در دقیقه ۷ با یک شوت از راه دور دیدنی موفق شد دروازه یان اوبلاک را باز کند.

در ادامه شاگردان دیگو سیمئونه که نمی خواستند از کورس قهرمانی جا بمانند فشار را بیشتر کرده و توانستند در دقیقه ۳۳ توسط فیلیپه به گل تساوی برسند.

این دیدار جذاب و حساس با حملات هر دو تیم پیگیری شد اما در پایان این لوکاس اوکامپوس بود که در دقیقه ۸۸ توانست توپی که به تیرک خورده بود و برگشت داده شده بود را با یک شوت بسیار محکم تبدیل به گل دوم تیمش کند و رامون سانچز پیس‌خوان را به حد انفجار برساند. در نهایت نیز تلاش اتلتیکو برای به تساوی کشیدن بازی نتیجه ای نداشت تا تیم سویا در خانه به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

سویا با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و اختلاف امتیاز خود را با صدر به عدد ۵ رساند. اتلتیکومادرید نیز با این شکست ۲۹ امتیازی ماند و در رده پنجم قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارهای روز شنبه لالیگا به شرح زیر است:

رایو وایه کانو ۲ - ۰ آلاوس

رئال‌سوسیداد ۱ - ۳ ویارئال

بارسلونا ۳ - ۲ الچه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین