کد خبر: ۷۴۳۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

کشته شدن یک مرد با هجوم همه جانبه زائران

یک مرد جوان هندی به دلیل ارتکاب عملی توهین‌آمیز در معبد سیک‌های تا حد مرگ کتک خورد و جان باخت!
کشته شدن یک مرد با هجوم همه جانبه زائران
آفتاب‌‌نیوز :

مردی در معبد طلایی سیک‌های هندوستان مورد ضرب و شتم قرار گرفت؛ رسانه‌های محلی از تلاش او برای یک عمل توهین‌آمیز خبر دادند.

به گزارش الجزیره، این مرد هندی در یکی از مقدس‌ترین زیارتگاه‌های آئین سیک با ورود به یک عبادتگاه داخلی اقدام به ارتکاب عملی غیرقابل قبول کرد و با واکشن شدید زائران این معبد روبرو شد. پلیس گفت این حادثه در حالی رخ داد که عبادت عصرگاهی در معبد طلایی امریتسار از تلویزیون پخش می‌شد.

بخش‌هایی از این فیلم نشان می‌دهد که یک مرد به محوطه مرکزی معبد نزدیک شده است. محلی که کتاب مقدس گورو گرانت صاحب نگهداری می‌شود. مرد خاطی در یک لحظه می‌پرد و یک شمشیر مقدس پوشیده از الماس را برمی‌دارد. اما با ورود ماموران امنیتی، این فرد خاطی به سرعت دستگیر شد.

با این حال و به گزارش هندوستان تایمز، در حالی که کارمندان امنیتی او را به دفتر معبد می‌بردند، برخی دیگر از زائران او را به شدت کتک زدند که او با رسیدن به دفتر جان باخت. هویت این مرد هندی ناشناخته باقی ماند، اما بازبینی فیلم دوربین‌های امنیتی، نشان داد که او حدودا ۲۰ ساله بوده است.

هتک حرمت معابد سیک‌ها بسیار خبرساز شده است و اتفاق افتادن این حادثه در آستانه انتخابات پارلمانی هندوستان به متهم شدن احزاب رقیب منجر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین