کد خبر: ۷۴۵۰۵۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
رضایت روحانی از دیدار با رهبر انقلاب

دیدار یک ساعته حسن روحانی با رهبر انقلاب

محمد مهاجری ، فعال رسانه ای اصولگرا از دیدار یک ساعته حسن روحانی با رهبر انقلاب خبر داد و نوشت: اصل خبر، پیام مهمی دارد برای اهالی سیاست. چه راست، چه چپ، چه دلواپس، چه... همچنین یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این خصوص گفت: آقای روحانی در گزارشی که از این دیدار به دوستانشان دادند بسیار از جلسه‌ای که با رهبری داشتند و صحبت‌هایی که رد و بدل شده است، ابراز رضایت‌مندی کرده بودند.
دیدار یک ساعته حسن روحانی با رهبر انقلاب
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در توئیتی نوشت: حتی اگر از محتوای دیدار اخیر یکساعته حسن روحانی با رهبر معظم‌ انقلاب، هیچ خبری منتشر نشود، اصل خبر، پیام مهمی دارد برای اهالی سیاست. چه راست، چه چپ، چه دلواپس، چه...

دیدار اخیر یک ساعته حسن روحانی با رهبر انقلاب / پیام مهمی برای اهالی سیاست

روحانی چند هفته پیش با رهبری دیدار داشته است

جواد امام در گفتگو با ایلنا، درباره دیدار حسن روحانی با مقام رهبری گفت: خبر‌هایی در این خصوص در فضای مجازی مشاهده کردم، اما پیش از آن از دوستان مشترکی با آقای روحانی داریم، شنیده بودم که چند هفته پیش این ملاقات صورت گرفته است. آقای روحانی در گزارشی که به دوستانشان دادند بسیار ابراز رضایت‌مندی کرده بودند از جلسه‌ای که با رهبری داشتند و صحبت‌هایی که رد و بدل شده است.

وی درباره تاثیرات این دیدار بیان کرد: به هر حال یک عده‌ای هستند که تلاش می‌کنند اساساً این ارتباطات و دیدار‌ها فراهم نشود و صورت نگیرد و این همان بحثی نفوذ است که ما مطرح می‌کنیم، معتقدم این جریان در واقع کار دشمن را کم می‌کند و سعی می‌کند هر کسی که در دایره نظام است را به جز یک گروه خاص حذف کند و دایره خودی‌ها به شدت تنگ شده است.

امام تاکید کرد: آنچه که امروز مورد لطمه واقع شده است اساساً جمهوریت نظام و خطری است که متوجه اساس کشور است. این مسیر، مسیر ناکجا آبادی است و آن‌هایی که دلسوز کشور و نگران از این موضوع هستند بار‌ها ابراز نگرانی کرده‌اند. آقای روحانی ۸ سال رئیس‌جمهور این کشور بوده است، وی با تایید سیستم‌های نظارتی و امنیتی برای شرکت در انتخابات حاضر شده و مردم به او رای داده‌اند و این واقعیت‌ها قابل حذف شدن و قابل کتمان نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: باید از تجربه هشت سال گذشته استفاده کرد؛ مانند آنچه که امروز درباره ضرورت مذاکره بیان می‌شود و خود آقایان هم به آن اذعان دارند و گفته‌اند یکی از تجاربی که این روز‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد تجربه مذاکرات دور قبل است که بسیار کارآمد بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
7
43
هیچ پیام مهمی این دیدار نداره اصلا دولتمردان ما هیچ ایده و فکری در چنته ندارن ...
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
48
22
اقای مهاجری جو الکی ندهید
رهبری دیدارهای منظمی با چهره های مختلف دارند
حسن روحانی فقط باید برود و به عملکرد بد اقتصادی خودش فکر کند
اقای مهاجری دوره روحانی تمام شد و ۸ سال عمر نسلی که به او رای دادند را تباه کرد
اقای روحانی تمام کسانی که از او حمایت کردند را سوزاند
حالا شما چرا جو میدهی را نمی دانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
8
13
زنده باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
4
7
از دیدگاه امام(ع) کم‌خطرترین دشمن، دشمنی است که دشمنی خود را آشکار کرده است
رضا جعفری فومنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
35
16
با سلام، این ملاقات نباید در اصل ماجرای محاکمه حسن روحانی و عدول دولت ایشان از قانون، بویژه آقای جهانگیری بعنوان معاون اول و بیژن زنگنه (وزیر نفت) نباید هیچ تاثیری بگذارد. حتما و حتماً باید قوه قضائیه به تقاضای قاطبه مردم شریف و نمایندگان محترم مجلس احترام گذاشته و حسن روحانی و جهانگیری و زنگنه را محاکمه و به اعمال ...آنها رسیدگی کنند. حسن روحانی باید حتما محاکمه شود. این درخواست عموم مردم مظلوم ایران است. لطفا رسیدگی نمایید. نگذارید روحانی و جهانگیری و زنگنه از این برهه براحتی عبور کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
2
24
آره دلار شد بیست هزار تومن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
8
46
دوست عزیز سالی که نکوست از بهارش پیداست حالا که این آقایان یکدست شدن ببینیم چه گلی به سر ملت میزنند همان روحانی دلار ۲۵تحویل داد الان ۳۰تومان دارو ونان ‌مواد غذای و بنزین صحبت گران شدن وبرداشتن یارانه هاست بعدم جوجه را آخر پاییز میشمارند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین