کد خبر: ۷۴۸۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

جزئیات جدید از قتل یک شهردار در استان خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام خبر دستگیری سارقان مسلح و عاملان درگیری با مأموران انتظامی و کشته شدن شهردار دهدز گفت که این افراد شرور و سابقه دار هستند که سوابق متعدد شرارت و درگیری داشته‌اند.
جزئیات جدید از قتل یک شهردار در استان خوزستان
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید محمدصالحی با اشاره به دستگیری سارقان مسلح در شهرستان ایذه گفت: این افراد شرور در چند روز گذشته ضمن ایجاد درگیری با مأموران و تیراندازی باعث کشته شدن شهردار محبوب دهدز شده که با اشراف اطلاعاتی و در کمتر از ۷۲ ساعت در مخفیگاهشان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به سوابق آنها بیان کرد: سارقان مسلح دستگیر شده از جمله افراد شرور و سابقه دار هستند که سوابق متعدد شرارت و درگیری داشته‌اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: از اشرار دستگیر شده ۲ قبضه سلاح کلاشینکف، ۳ تیغه خشاب، مقادیری فشنگ جنگی و تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه افزود: پرونده متهمان در مرحله تحقیقات اولیه قرار دارد و اطلاعات تکمیلی بعد از اتمام تحقیقات متعاقباً اعلام خواهد شد.

سردار صالحی گفت: امنیت شهروندان از خطوط قرمز پلیس بوده و با تمامی افرادی که سعی بر ایجاد ناامنی در جامعه داشته باشند، برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین