کد خبر: ۷۴۹۹۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

گل محمدی: بازیکنانم اسطوره و صبر هستند

سرمربی پرسپولیس می‌گوید بازیکنانش با وجود مشکلات مالی در حال تلاش برای موفقیت تیم هستند.
گل محمدی: بازیکنانم اسطوره و صبر هستند
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل فولاد خوزستان و رسیدن به استقلال در صدر جدول اظهار کرد: تیم ما شروع بدی داشت. فولاد در شروع کار به مدت ۱۵ دقیقه ما را تحت فشار گذاشت و می‌توانست به گل برسد. رفته رفته تیم ما شکل کار خود را پیدا کرد و راحت‌تر بازی کردیم. در نیمه دوم، فقط چند ضربه ایستگاهی روی دروازه ما بود. بازیکنان ما مزد تلاش خود را گرفتند و سه امتیاز سخت را مقابل فولاد به دست آوردیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

او درباره شایعه استعفا از روی نیمکت مربیگری تیمش به علت استمرار مشکلات، پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیمش گفت: شاید زیاد درست نباشد که بعد از برد درباره این مسائل حرف بزنیم. قرار بود امروز مطالبات بازیکنان پرداخت شود اما ظاهرا قرار شده فردا پرداخت شود. مشکلات باشگاه به حدی زیاد است که هر روز یک مشکل تازه به وجود می آید. بازیکنان ما با جان و دل کار می کنند. باید از تک تک بازیکنان تشکر کنیم. می توانم بگویم این بازیکنان اسطوره و الگوی صبر و شکیبایی هستند. بعدا شاید درباره این موضوع بیشتر صحبت کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه تیمش در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکن اظهار کرد: الان نیم فصل شروع شده و زمان خوبی برای استراحت داریم و درباره گزینه ها و نقاط ضعف خود فکر می کنیم. قطعا برای ادامه کار این اتفاقات رخ می دهد. گرفتن بازیکن داخلی و خارجی در نیم فصل سخت است اما تلاشمان را می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین