کد خبر: ۷۵۰۸۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
تبلیغات

باربری آنلاین یا باربری سنتی؟ برای اسباب کشی منزل انتخاب شما کدام است؟

خدمات باربری آنلاین در حال حاضر در بسیاری از شهر‌های کشور رایج شده است. همۀ خدمات نیز باید با در نظر داشتن پروتکل‌های بهداشتی اعم از ماسک، دستکش و ضد عفونی کننده ارائه شوند.
باربری آنلاین یا باربری سنتی؟ برای اسباب کشی منزل انتخاب شما کدام است؟
آفتاب‌‌نیوز :

اسباب کشی منزل همواره پروژه‌ای سخت و چالش برانگیز است. جمع کردن و بسته بندی وسایل، تفکیک لوازم کوچک و بزرگ، جدا کردن شکستنی‌ها و نوشتن اعلان خطر روی آن‌ها تنها یک بخش ماجراست. سمت دیگر آن شامل انتقال همۀ وسایل به خودرویی مناسب و جابجایی آن به مقصد است. پیدا کردن وانت یا کامیونی که مورد اعتماد باشد و وسایل را صحیح و سالم به مقصد برساند حائز اهمیت است.

در این میان، خدمات باربری و اسباب کشی آنلاین حسابی به داد ما رسیده است. باربری آنلاین در چند سال اخیر به رونق زیادی دست یافته است. دلیل آن هم مشخص است. سادگی و سهولت دسترسی در همۀ ساعات شبانه روز، ویژگی مهم آنهاست. حمل بار آنلاین همراه با بسته بندی لوازم منزل و همکاری برای اثاث کشی منزل، سرویس‌های مهم اینترنتی هستند.

خدمات اسباب کشی منزل آنلاین یا شیوه سنتی؟

روش‌های سنتی اسباب کشی منزل و جابجایی بار با مشکلات زیادی همراه هستند. اصلی‌ترین مشکل آن، یافتن نزدیک‌ترین و بهترین سرویس باربری و نیز کارگر اسباب‌کشی مجرب و متعهد است. در روز‌هایی که سرتان حسابی با بسته‌بندی لوازم منزل و جمع کردن آن‌ها گرم است، اتلاف وقت برای یافتن سرویس اثاث کشی منزل کار حوصله سربری است.

این در حالی است که سرویس‌های اسباب کشی منزل اینترنتی این مشکل را حل کرده‌اند. خدمات باربری با انواع خودرو‌ها را می‌توانید تنها با زدن یک دکمه روی گوشی هوشمند خود پیدا کنید. هرچند که این مسئله تنها مربوط به اثاث کشی منزل است. از طرفی ممکن است بخواهیم تنها وسیلۀ کوچکی را جابجا کنیم و نیاز به یک خودروی وانت معمولی داشته باشیم.

کرایه وانت بار برای حمل و نقل‌های درون شهری و بیرون شهری، نیاز بسیاری از ماست. وانت بار یکی از مناسب‌ترین وسایل حمل و نقل برای جابجایی وسایل سبک و خرید‌های روزانۀ مغازه‌داران است. اگر شما نیاز به کرایۀ وانت بار دارید، اندکی صرفه‌جویی در هزینه به نفع‌تان خواهد بود. گاهی ممکن است برای حمل وسیله‌ای نه چندان گران، ملزم به پرداخت هزینه‌ای بیش از ارزش بار باشید. این در حالی است که برای باربری ارزان به سراغ شماره‌های ناشناس نوشته شده روی در و دیوار شهر بروید؛ لذا ممکن است با قیمت‌ها و ارقام مختلف و بسیار متغیری مواجه شوید. بهترین کار این است که همۀ آن‌ها را فراموش کرده و دست به دامن تکنولوژی شوید. تنها کافی است سرویس‌های باربری آنلاین را بیابید و آن‌ها را به کار بگیرید.

چرا از سرویس‌های باربری آنلاین استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم انواع سرویس‌های باربری آنلاین در سریع‌ترین زمان ممکن قابل دسترسی هستند. یافتن یک سرویس مناسب و ارزان قیمت، چالش بزرگی است. به خصوص اگر روی وسایل خود حساس هستید و نمی‌خواهید آسیبی به آن‌ها وارد شود. همچنین اطمینان از اینکه افراد متخصص و مجربی را به کار می‌گیرید نیز حائز اهمیت است. به همین منظور می‌توانید انواع خدمات آنلاین باربری را برای اسباب کشی و بسته‌بندی لوازم منزل به کار بگیرید. به این ترتیب می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

• صرفه جویی در زمان و هزینه
• امکان پرداخت آنلاین یا نقدی
• پشتیبانی ۲۴ ساعته
• مشخص کردن مبدا و مقصد به صورت آنلاین
• قیمت ثابت و مشخص
• امکان استخدام کارگر باربری
• نیروی متخصص بسته‌بندی و چیدمان
• انتخاب ماشین مناسب با توجه به حجم بار

از طرفی، استفاده از خدمات این سرویس بسیار ساده است. به این منظور می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن سرویس مورد نظر مراجعه کرده و روند ثبت نام خود را کامل کنید. سپس اقدام به وارد کردن اطلاعات کامل مبداء و مقصد کرده و نوع ماشین، نوع وسایل و تعداد کارگر‌های مورد نیاز را انتخاب کنید. با مشخص کردن ساعت و تاریخ اسباب کشی، پیش فاکتور و قیمت نهایی برای شما به نمایش درمی‌آید. با تأیید و ثبت سفارش می‌توانید از سرویس مناسب برای جابجایی وسایل منزل خود استفاده کنید.

خدمات باربری و اسباب کشی آنلاین؛ همواره در دسترس

وانت بار و سرویس اسباب کشی اینترنتی با رویکرد توسعه هوشمندسازی شهری، راهکاری مناسب برای رفاه حال مشتریان در اسباب کشی منزل است. کیفیت بالای خدمات و مقرون به صرفه بودن هزینه‌ها، جابجایی بار و بسته‌بندی لوازم منزل را راحت و سریع کرده است. این خدمت سریع و ارزان بوده و قابل دسترس کلیۀ شهروندان است. جابجایی بار و لوازم منزل به لطف وجود سیستم حمل بار سریع و مطمئن، با احتیاط فراوان و توسط نیرو‌های مجرب انجام می‌شود. ساختار قیمت گذاری آن‌ها کاملاً شفاف بوده و می‌توانید در سریع‌ترین زمان، هزینۀ حمل بار از نقطه‌ای به نقطۀ دیگر را بدانید. پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روز‌های هفته، آمادۀ کمک و پاسخ به سؤالات شماست.

انتظار چه خودرو‌هایی در خدمات باربری آنلاین داریم؟

مشخص است که خدمات و سرویس‌های باربری آنلاین شامل موارد مختلفی هستند. ممکن است بخواهید تنها یک میز کوچک و تعدادی صندلی را جابجا کنید. شاید هم مقصودتان اثاث کشی کل منزل باشد. در اغلب سرویس‌های باربری اینترنتی، معمولاً خودرو‌های مختلفی برای جابجا کردن وسایل وجود دارد.

• وانت‌های سبک (پراید و پیکان) برای جابجا کردن بار‌های تا ۵۰۰ کیلوگرم
• وانت سبک مسقف برای محافظت از بار در برابر آفتاب یا باران
• وانت سبک کفی دار برای جابجایی بهتر و جلوگیری از آسیب به مبلمان و اثاثیۀ منزل
• وانت سنگین برای بار‌های سنگین و حجیم بین ۵۰۰ تا ۳۸۰۰ کیلوگرم
• خودرو‌های کامیون مخصوص اسباب کشی با ظرفیت چند تن

اگر در حال جابجایی وسایل منزل هستید یا می‌خواهید وسیله‌ای را از محل کار به جایی دیگر انتقال دهید، وانت بار آنلاین بهترین گزینه خواهد بود. همچنین که هیچ محدودیتی برای نوع کاربری ساختمان و انتقال بار وجود ندارد. همۀ مشتریان می‌توانند وسایل خود را از منزل، مغازه یا شرکت به مکان دیگری منتقل کنند.

خدمات باربری آنلاین در حال حاضر در بسیاری از شهر‌های کشور رایج شده است. شهر‌های تهران، کرج، شیراز، مشهد، اصفهان، اهواز، تبریز، قم، کرمان، گیلان، ارومیه، همدان، گرگان، هرمزگان، اراک، قزوین، کرمانشاه، مازندران، بیرجند، زنجان، بجنورد، اردبیل و بسیاری دیگر از شهر‌ها این سرویس را فعال کرده‌اند. همۀ خدمات نیز باید با در نظر داشتن پروتکل‌های بهداشتی اعم از ماسک، دستکش و ضد عفونی کننده ارائه شوند. ثابت بودن قیمت نهایی و عدم امکان تغییر و چانه‌زنی، خیال راننده، کارگران و مشتریان را از بابت هزینه‌ها راحت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین